Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Френската индустрия потъва

10.12.2008 18:13
Туит

Промишленото производство във Франция отчете най-големия годишен спад през октомври тази година. В основата на тези лоши резултати стои автомобилната индустрия.

Общият спад във френската иконмика е 7,2 % на годишна база – най-големият от януари 1991 г., по данни на Националната статистическа служба INSE.

“Това е катастрофа. Мислех си, че ще има спад, но не си представях, че ще е в такива размери”, казва Доминик Барбе, икономист в BNP Paribas.

Икономическият растеж е едва 0,1% за третото четиримесечие и икономистите прогнозират рецесия през следващата година.

Спадът в проблемния автомобилен сектор e от 14,3% - това е най-голямото понижение от август 1999 г..

„Основният проблем е в автомобилния сектор. Със затварянето на заводи през декември тази година и януари догодина спадът може да достигне до 20 -25%, което си е направо бедствие”, твърди Александер Лав, главен икономически анализатор към консултантската къща Xerfi.

Във френския автомобилен сектор е заета 10% от работната сила в страната или около 2,5 милиона работни места.

Вторият най-голям френски автомобилен производител Renault вече се зарече да съкрати 6000 работни места в Европа и да затвори много от заводите си там през декември.

Френският президент Никола Саркози анонсира миналата седмица стимулиращ пакет от 26 милиарда евро, с който да подкрепи икономиката в т.ч и автомобилния сектор.

Другите страни също срещат трудности в индустрията, тъй като потребителите предпочитат да запазят старите си автомобили, отколкото да инвестират в нови.

Коментари
comments powered by Disqus