Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Френските тестове потвърждават измамата на Volkswagen

09.11.2015 10:15
Туит
Френските тестове потвърждават измамата на Volkswagen

Вредните емисии на дизеловите двигатели петкратно са надвишили допустимите норми за азотни оксиди

Министърът на екологията на Франция Сеголен Роаял заяви, че първите тестове на емисиите в реални условия на шофиране, направени от Франция, потвърдиха манипулациите на Volkswagen за емисиите на NOx, и действителните данни са доста над тези на другите тествани марки.

Скандалът Volkswagen взе нови измерения през последните два дни: стана ясно, че двигателите V6 TDI на концерна също са замесени в измамата с NOx, след като и шефът на Volkswagen личнопотвърди фалшификацията за емисиите на CO2 в около 800 000 автомобила, от които близо 98 000 бензинови мотора, а за отстраняването на този скандален проблем ще трябва да бъдат похарчени допълнителни 2 милиарда евро.

Така че нещата за немската група вървят на зле, и за капак на това Сеголен Роял оповести още нови компрометиращи данни. В петък сутринта пред France Info министърът на екология припомни, че тестовете са били направени по френска методика и първите резултати вече стават известни. След първите десет автомобила (без подробности относно марките), тествани в реални условия на шофиране, се потвърждава измамата на Volkswagen.

"При 10-те автомобила от различни марки, които проверихме, установихме, че във Volkswagen петкратно са надвишили допустимите норми за азотни оксиди, така че измамата е категорично потвърдена, подчерта Сеголен Роаял. При останалите модели отклонението е с 1,5 до два пъти повече между каталожните данни и действителните показатели в реални условия”.
Министърът се възползва от възможността да обяви, че протоколът за тестовете, направени от френските власти, могат да станат достояние на всяка страна, която пожелае да разполага с тези данни.

За Volkswagen излизането от тунела изглежда няма да стане скоро. Матиас Мюлер, новият изпълнителен директор на марката, подчерта в сряда, че този процес ще бъде болезнен, но неизбежен, при което нищо и никой няма да бъдат пощадени.

Коментари
comments powered by Disqus