Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fuoss 01: Картинг на пътя

31.10.2008 08:15
Туит

Дипломираният немски инженер Дитер Фуос, работил няколко години над свой собствен спортен автомобил, обещава вълнуващи преживявания зад волана на едноместния картинг, чиито доставки ще стартират в началото на 2009 година.

300-килограмовият Fuoss 01 е задвижван от 0,4-литров двигател на Suzuki. Четиритактовият едноцилиндров мотор постига 43 к. с. и 40 Нм максимален въртящ момент. В комбинация с петстепенната секвенциална трансмисия това решение позволява пикова скорост от 145 км/ч при среден разход на гориво под пет литра. 

Централноразположеният агрегат е монтиран върху тръбна носеща конструкция. Предното окачване се състои от двойни триъгълни напречни носачи и два регулируеми амортисьора. Задният мост от друга страна разполага само с един централен амортисьор. 

Тъй като липсва покрив, всички бутони и контролни уреди в кокпита са водоустойчиви. Гумите са с ширина 195 мм, а колелата във формат 14 цола. Дитер Флос планира лимитирана на 10 екземпляра специална серия на автомобила, който ще се разменя срещу 29 хил. евро.
Коментари
comments powered by Disqus