Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FW29: новата надежда на Williams

02.02.2007 17:02
Туит

AT&T Williams стана осмият тим във Формула 1, който презентира своя болид за сезон 2007. Новият FW29, оборудван с двигател на Toyota, дебютира в базата на отбора в Оксфорд днес.

Фокусът на премиерата естествено бе насочен към болида, но заслужено внимание спечели и новият спонсор на отбора Lenovo - един от лидерите на пазара на компютърни системи в световен мащаб.

“2006 година определено не бе добра за нас”, коментира сър Франк Уилямс. “Радвам се, че целият екип не се отчая, а удвои усилията си през зимната пауза, защото това е начинът да се измъкнеш от кризата. Стартираме новия сезон с изцяло подновена идентичност благодарение на нашите партньори AT&T, четири нови спонсора, включително и Lenovo, подобрен инженерен екип и разбира се с FW29, който е фокус на всички наши усилия и амбиции”, продължава босът на Williams.

Характеристиките на новия болид бяха представени от техническия директор Сам Майкъл. “FW29 е логично продължение на дизайнерската концепция, отговорна за появата на FW28. Килът е нулев, радиаторните кутии са сериозно преработени, двигателят е значително подобрен, както и изпускателната система, което цели коригиране на проблемите с надеждността на автомобила от 2006 година. Аеродинамичният пакет също е обновен. За първите три старта през новия сезон, които предполагат по-високи температури на околната среда, са подготвени по-масивни комини. Задното крило на автомобила, фиксирано на две колони, е олекотено и по-ниско спрямо това на FW28.”

FW29 е преминал успешно задължителните статични и динамични тестове на ФИА. Съобразен е изцяло с новите правила относно системите за безопасност.

Нико Розберг, който излиза от ролята на новак, бе оптимистично настроен за предстоящия сезон. “Опитът, който натрупах през отминалата година, ще ми помага страшно много. Обстановката във Формула 1 е наистина уникална, но за щастие вече започнах да свиквам с особеностите на средата. Духът на целия екип бе приповдигнат през последните няколко дни, макар че усилията върху разработката на автомобила бяха неимоверни. Вярвам, че предстоящият сезон ще бъде наистина по-добър.”

Розберг е в екип с опитния Алекс Вурц, който с нетърпение и въодушевление очаква момента, когато отново ще застане на стартовата решетка. “Изминал съм хиляди километри по време на тестовете през последната година във Формула 1, но състезанията ми липсват. Нямам търпение да дочакам старта на новия сезон. Целият отбор е пределно мотивиран, което ме кара да се чувствам горд от факта, че съм част от AT&T Williams.

Розберг и Вурц ще получат подкрепата на Нараин Картхикеян, който ще продължи да отговаря за тестовата програма на отбора, както и на новия член Казуки Накаджима, който през настоящия сезон ще се включи в някои от петъчните сесии.

Коментари
comments powered by Disqus