Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

G-Power BMW 330i и Z4 3.0i: Помпа

25.09.2009 16:23 1
1
2571859938
Туит

Добрите стари двигатели никога не умират. Те просто отиват при специалистите от G-Power, чийто нов проект засяга трилитровия мотор на BMW 330i (E46) и Z4 3.0i.

Системата за принудително пълнене с механичен компресор G-POWER SK Plus NG разчита на преработения стандартен модул ASA T3-12, като промените са в механизма за задвижване на компресора и новите уплътнители. В резултат налягането на механичния компресор е увеличено до 0,4 бара, а максималната мощност – до 306 к. с. при заводски 231. Кривата на въртящия момент достига 360 Нм.

Промените по трилитровия мотор на 330i от четвъртата генерация и на Z4 3.0i от първата гарантират на ветераните динамични показатели, сходни, ако не и по-добри от тези на най-новите модели на марката.

Само 25 комплекта на преработения механичен компресор ще бъдат произведени от G-Power, като с тях компанията ще отбележи 25-ата си годишнина.

Коментари

Fen
Страшна новина. Норвежките колеги от ЕСС тунинг имат подобни (с много по-добри показатели) разработки за тези коли от поне 3-4 години. www.esstuning.com

comments powered by Disqus