Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

G-Power BMW M3: Добре забравено старо

26.04.2012 16:36
Туит

E46 версията на BMW M3 не е на пазара повече от пет години, но това не пречи на G-Power да продължава работата си по нея. Благодарение на най-новия силов пакет на германците 3,2-литровият редови мотор генерира 450 к.с.

В стандартната си версия M3 E46 разполага с 343 к.с. и 356 Нм, но с помощта на новия механичен компресор на ASA максималната мощност е увеличена с цели 107 к.с., докато въртящият момент достига своя пик от 460 Нм при 5500 об./мин.

От G-Power не дават информация за стойностите от място до 100 км/ч, но обещават ускорение до 200 км/ч за 14,7 секунди, което „съвсем не е лошо за автомобил, който бе представен преди близо десет години”. За сравнение – резултатът на настоящата M3 е със секунда по-слаб.

Промените на G-Power далеч не са единствено по силовия тракт, защото програмата на специализирания тунер включва още изпускателна система от неръждаема стомана, 20-цолови колела, койловъри и нова спирачна система. Последната разполага с 370-милиметрови дисковe (342 мм за задната ос) и шестбутални апарати.

Коментари
comments powered by Disqus