Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

G-Power BMW X6 M (F86): Терминатор

19.08.2015 16:25
Туит

Очевидно за фирмата G-Power дори 575 конски сили не са достатъчни. Затова специалистът в областта на доработването на автомобили с марка BMW дарява X6 M с допълнителни 75 к.с., като по този начин мощността се покачва до умопомрачителните 650 к.с.

При предишното поколение на Х6 М от генерацията Е72 G-Power всъщност бяха още по-брутални, увеличаавайки мощността от 555 на 725 к.с., а името на спортното SUV-Coupé беше Typhoon.

При втората генерация на модела F86 тунерът е с една идея по-скромен. 650 конски сили е мощността, която окрилява 2,3-тонния колос. G-Power постига тази стойност по два различни начина – чрез допълнителен модул срещу 4165 евро или чрез препрограмиране на управляващия софтуер на 4,4-литровия V8-Biturbo. И в двата случая въртящият момент се покачва от 750 на 830 Нм. Срещу допълнително заплащане G-Power предлага и премахване на електронния ограничител на скоростта при X6 M.

Пълна мощност само при пълна газ

G-Power са били доста иновативни при създаването на модула Bi-Tronik 5 V1 – пълната мощност се постига единствено при подаване на пълна газ, докато в режими на непълно натоварване мощността си остава непромененена. По този начин водачът има на разположение още повече динамика при спортно каране, но и се радва на непроменен разход при спокойно шофиране.

Освен това, модулът покачва мощността на двигателя едва при достигане на оптимална температура на маслото в двигателя. Ако охладителната система достигне твърде високи температури, модулът се деактивира. Препрограмираният вариант на управляващия софтуер Bi-Tronik 2 V1 пък позволява настройване на реакциите на двигателя при подаване на газ според вкуса на водача.

G-Power са се погрижили и за чудовищни 23-цолови колела с декоративни елементи в три възможни цвята: "Jet Black", "Gun Metal Grey" или "Stardust Silver".

Коментари
comments powered by Disqus