Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

G-POWER M3 GT2 S и TORNADO CS: В чест на победата

25.05.2010 11:04 1
1
2571874386
Туит

Немската тунинг компания G-POWER, известна с проектите си за BMW, представи два нови продукта, с които да ознаменува победата на баварците в „24-те часа на Нюрбургринг“ този месец.

G-POWER M3 GT2 S е подготвен специално за клиентите, които „търсят автомобил, сходен на Porsche 911 GT3 RS, но така и не могат да го открият в портфолиото на BMW“, докато G-POWER M3 TORNADO CS е „цивилната версия на внушителния G-POWER M3 GT2 S“, се казва в официалното съобщение на немските тунери.

И двата автомобила са пригодени за движение по обществената пътна мрежа, въпреки че спортният дух е дълбоко залегнал в гените им. Базирани са на SK II CS пакета (10 800 евро без таксите), който включва механичния компресор на ASA от Alpina B6 GT3 и нова изпускателна система, изработена от титан. Силовият тунинг на G-POWER включва още нов алуминиев еърбокс и интеркулер, както и карбонови въздуховоди.

В резултат на направените промени максималната мощност на четрилитровия V8 е увеличена с впечатляващите 43% до 600 к.с. при 7800 об./мин. Динамометърът отчита 580 Нм при 5300 об./мин, като стандартно за BMW M3 максималният въртящ момент е 400 Нм. Какви са последиците? 330 км/ч при седемстепенната DCT трансмисия и 320 км/ч за шестстепенната механична.

Що се отнася до силовия пакет, двата модела са абсолютно идентични. GT2 S обаче е оборудван с пълен карбонов кит, в резултат на което автомобилът е загубил 150 килограма от теглото си. Това си личи най-ясно в класическата спринтова дисциплина – от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди срещу 4,3 за TORNADO CS.

GT2 S стандартно е оборудван с трикомпонентните 20-цолови колела Silverstone RS с гуми Michelin Pilot Sport Cup (245/30 R 20 и 315/25 R 20), докато TORNADO CS с аналогичните Silverstone Clubsport колела с гуми Michelin Pilot Sport (255/30 ZR 20 и 295/25 ZR 20). Окачването също е модифицирано, като промените засягат новите койловъри и регулируеми стабилизиращи щанги.

Цената на G-POWER M3 GT2 S стартира от 139 495 евро без таксите. За G-POWER M3 TORNADO CS няма информация.

Коментари

анонимен
bmw sa golqma rabota

comments powered by Disqus