Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

G-Power X5 M Typhoon: Powaaa!

10.09.2010 18:02 1
1
2571880369
Туит

G-Power продължават да привличат вниманието към себе си като надграждат своите и без това налудничаво мощни творения.

Поредното доказателство е оптимизираната Typhoon програма за BMW X5 M, с която автомобилът вече разполага с внушителните 725 к.с. спрямо стандартните 555.

Увеличената със 170 „коня“ мощност и новият въртящ момент от космическите 890 Нм при 1500 об./мин. ускоряват тежкия изтребител от място до 100 км/ч за 4.2 сек. и спират устрема му чак след отметката от 300 км/ч.

За целта тунерите са увеличи постъпващия за охлаждане на двигателния отсек въздух с 15%, ъпдейтнали са управляващия софтуер на силовия тракт и са направили някои манипулации по изпускателната система. Накрая германците са обновили връзките между двата турбокомпресора и цилиндровите глави, за да намалят термодинамичните загуби на мотора.

Въпреки че въртящият момент е електронно ограничен, трансмисията на стандартния X5 M е била подсилена и вече може да издържа на стойности от 1000 Нм.

Силовият пакет на G-Power за достигане на 725 к.с. излиза 18 000 евро, а за цялостното раздуване на автомобила с предлаганите от германците интересни екстериорни елементи са нужни още 12 185 евро.

Коментари

Nikola
Di Di maiko...............

comments powered by Disqus