Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

G-POWER X5 TYPHOON RS: Не се отказвай!

06.08.2009 12:08 7
7
2571855656
Туит

Едва ли има сериозна тунинг компания, която с лекота да преглътне факта, че даден двигател може да разполага с повече „коне“ в заводската си версия отколкото в тунинг варианта. А когато става дума за G-POWER, това е просто немислимо.

През март тази година немският тунер представи G-POWER TYPHOON X5, „надут“ до 525 „коня“. BMW обаче отговори подобаващо на това предизвикателство и по-късно обяви, че стандартно X5 M ще се предлага с 555 к. с. G-POWER бе смазан от заводската машина, но за да се върне с нова и още по-мощна версия на баварския SUV - G-POWER X5 TYPHOON RS, който генерира 625 к. с. и максимален въртящ момент от 700 Нм благодарение на преработения V8.

Сърцето на 4,8-литров мотор е новият механичен компресор G-POWER SK III RS, който подава на смукателните колектори въздух под налягане от 1.0 бара. Базиран е на системата за принудително пълнене на производителя ASA, която се използва за моделите Alpina B5S, B6S and B7, както и за състезателния B6 GT3.

Благодарение на него ускорението от място до 100 км/ч става възможно при налични 4,5 секунди, а при 16 секунди стрелката на скоростомера може да отчете 200 км/ч. Възходящото и движение спира едва при 285 км/ч, които маркират максималната скорост на G-POWER X5 TYPHOON RS. Скоростната кутия е шестстепенна автоматична, а за отличната стабилност на автомобила се грижи заводската система за задвижване на четирите колела xDrive AWD.

Силовият пакет на G-POWER включва още нова високоефективна изпускателна система G-POWER SPEEDFLOW със спортен катализатор и масивен алуминиев охладител за постъпващия към механичния компресор въздух. Аеродинамиката е ревизирана, а новите 23-цолови колела са обути с гуми 315/25 ZR 23.

В интериора на преработения SUV се открояват поръчковият скоростомер TYPHOON, спортният волан и алуминиевите апликации. Възможни са всякакви вариации на салона зависимост от индивидуалните желания на клиента.

X5 G-POWER TYPHOON RS ще се предлага както като напълно нов модел, така и като кит за собствениците на X5 от версията E70.

Коментари

мохеру
Лада нива, тунинг от пияни руски уче'ни. Затъмневни стъкла и газова уредба.

jivko
NISSAN PATROL 4800 V.T.C TURBO

jivko
MoTeC........ NISSAN PATROL TUNED BY JAPAN

porsche
Глиган на стероиди. Но и кайените си имат тунинг фирмички, които ги блъскат с 800-900 коня. Техарт,9ff, RUF. Стига да си олигарх или шейх може да допринесеш за изчезването на петрола на земята.

dunk_15
lele kakvo jivotno e tova.

batenceto
Прасенце изяло ядрен реактор.

кирил
Яде кайенчета и всякакви други реактивни слончета.

comments powered by Disqus