Немският тунер запретва ръкави и поставя под капака на G-класа 12-цилиндров битурбодвигател, генериращ 700 конски сили.
Преработеният "дванайсетак (Euro 4)", взет от Mercedes S 600, притежава 1320 Нм максимална тяга. Обемът му вече е 6,3 литра, а по-голяма част от компонентите му са заменени с по-устойчиви. Препрограмиран е и електронният блок за управление на мотора.
700-те "коня" са на разположение при 5100 оборота, а върховата тяга мощно тласка всъдехода напред още от 2100 об./мин. Тя обаче е ограничена по електронен път на 1100 Нм в името на петстепенната трансмисия. "Кубчето" на Brabus ускорява до 100 км/ч за 4,3 секунди и лети по аутобана с до 240 км/ч. Средният му разход на гориво, разбира се, е строго секретна информация.
Колелата на черното чудовище са от лека сплав, а ходовата част е силно модифицирана. Престилките на G V12 S Biturbo са различни от познатите досега, а степенките по фланговете се осветяват в синьо при отваряне и затваряне на вратите.
Салонът е луксозен и скъп, кожа покрива седалките и определени части от контролното табло. По желание на клиента се монтират DVD-чейнджър, ТВ-тунер, както и два 8-инчови LCD-монитора. Цената на Brabus G V12 S Biturbo стартира от 379 хил. евро.
raptor
tva e ot tiq qkite izvra6teniq...
BAT_J
С интерес следя диалога който се води тук и уважавам мнението на всички...за съжаление с годините G-класата се отдалечава все повече от първоначалния си замисъл за безкомпромисна OFF ROAD машина и вече е повече символ на статус и начин на мислене отколкото на начин на живот. За добър OFF ROAD е дотатъчен голям дизелов двигател с голям въртящ момент и да не забравяме късата база и възможно най-малко елекртроника по шасито-другите неща са просто паркетни лъвове за гъзария. Не мога да си предтавя кола с плазмени монитори в облегалките и с гуми като на валяк по пресечен терен...един стар къс Land Cruiser, Vitara или къса G-klasa от първите ще свърши достатъчно добра работа..твърденията за Ceherokee-to няма да коменирам..
Jeep
Вини за много неща съм съгласен с теб, но под вкарване в калта имам предвид истински офроуд, а не само да го изцапаш някъде, като например да минеш през Манастирски ливади(това в кръга на шегата). Говоря ти за истински офроуд преход където истинските офроудъри отиват с целта да счупят нещо по колите си и избират все по-трудно достъпни терени. Познавам такива пичове, които са участници и в офроуд форума, та който и да питаш там понятието луксозен джип и истински офроуд са малко несъвместими, но нали знаеш всеки луд с номера си. Пак казвам с този въртящ момент и малко умения би постигнал чудеса в офроуда, но конкретно този автомобил е създаден за емоции повече на асфалта отколкото в гората. И на последно място ти предлагам друг вариант на твоята класация, и той е да замениш Хъмви-то с Гранд Чероки, щом си имал такъв значи знаеш какво може. А тази измишльотина Хамър става само за пустинята(макар че и там се изложи), а не за гората.
Вини
Аз бих го вкарал в калта, защото джипове като този модел са създадени за офроуд, а това, че в България подобни машини се купуват, за да компенсират комплексите на собствениците си е съвсем друга тема. Преди години беше същото и с Jeep Gand Cherokee, беше революция с неговата Quadra-Drive 4х4 система, но в България беше символ на мутрите и икона на инкасо автомобилите. Имах един такъв екземпляр 4 години и го използвах 80% за офроуд (за ежедневието си имах едно старо фордче). Хората ме гледаха странно, защото перманентно го прибирах кален и със свалени номера, а полицията ме спираше постоянно за рутинни проверки. Но тогава бяха други времена и паркетни джипове не се правеха. Сега ако искаш да кръжиш по пътя с голям SUV изборът е голям, има GL, има Q7, има какво ли не, но ако искаш голям и луксозен джип, който не би те оставил дори и в планината, то G-класата е най-доброто решение, следвано от Хъмви, Range Rover и Land Cruiser. Така че, ако на някой от Вас му се губи целта на подобна покупка, то не е зле да се замислите...
Jeep
Вини, ти май приказваш наизуст братле. В случая напълно подкрепям BAT_J конкретно този автомобил никога няма да тръгне да покорява вулкани и ако си мислиш че само гуми му липсват си в жестока заблуда. Първото, което видях, забелязал си предпазни кори, а случайно да забеляза откъде минават изходите на генерацията?Който е решил да вкара тази машина в off-road условия силно се съмнявам да ги остави точно под стъпенките където вероятността да бъдат премазани е голяма. Да прав си с тази мощ на двигателя и възможностите на G-клас можеш да постигнеш големи успехи в off-road-а, но този автомобил би ли го вкарал в калта???
Вини
[b]@BAT_J[/b]: Ха-ха . . на теб не ти ли правят впечатление предпазните кори отпред и отзад?!?!? Или може би гледаш някъде другаде?!? Ако изкажеш този извод за GL или ML моделите, ще си абсолютно прав, обаче това нещо е създадено за офроуд и на пакетът на Brabus му липсват единствено подходящи за тежки терени, гуми!
BAT_J
Така като гледаш тунинг пакета и мотора да ти прилича на OFF Road машина за изкачване на вулкани...това е просто демонстрация на възмонжности нито една бройка от този Brabus няма да напусне магистралите и градските улици .може да се обзаложим
Вини
Не трябва да си мутряга за да харесваш тази кола. И след 10 години кубчето пак ще е хит, просто на бялото не можеш да кажеш черно! А 700 коня, над 1000 нютон-метра въртящ момент и 3 диференциала с блокажи, това може да изкачи вулкана Везувий за закуска.
Българския БИЗНЕСМЕН
Когато гроздето е високо е кисело нали? ;)
DBS
Мечтата на българския "бизнесмен"