Задвижва се от двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател със 198 к.с. и 320 Нм
Китайският автомобилостроител GAC атакува изложението в Детройт, като целта е американският пазар, който може би ще успее да пробие с новия SUV Trumpchi GS7.
Времето изобщо никак не е подходящо. По ирония на съдбата, встъпването в длъжност на новия президент на САЩ Доналд Тръмп, който държи изцяло за американските автомобили в Америка, съвпада с третия опит на китайците от GAC, този път да стъпят на пазара на в Щатите. На премиерата в Детройт GAC постави във фокуса на прожекторите Trumpchi – не, това не е игра на думи - GS7 е един голям SUV.
Петместният Trumpchi GS7 поддържа импозантна визия. На пръв поглед той наподобява на всъдехода на Toyota Land Cruiser и формата на Ford Edge. GS7 се задвижва от двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател със 198 к.с. и 320 Нм въртящ момент, заедно с който GS7 тежи 1,8 тона. Предаването на мощността става посредством шестстепенна автоматична трансмисия и задвижване на всички колела с различни избираеми офроуд програми .
Преглед на GAC Trumpchi GS 7
Зад GAC седи Guangzhou Automobile Group, един китайски производител, който в момента дава газ в Детройт. На големия бутон гордо проблясва GS7. Джантите изглеждат така, като че ли са ковани с брадва. Отворите за вентилиране на спирачките на предната ос са значително по-големи, отколкото на задната.
Отваряме вратата и изостряме обонянието си, в края на краищата, това не е първият път, когато китайски автомобил вътре мирише на опасна смес от разтворители и течна пластмаса. Не, носът не може да се отпусне: Trumpchi GS7 мирише повече на една необичайна комбинация от подправки, но нито добро, нито лошо. Прецизно изработеният волан има лостчета от хладен метал.
Седалките в охра-бежов цвят се набиват на очи и въпреки кожената тапицерия, те не са толкова твърди и гладки, че пътниците да се свличат надолу. Материалите в интериора са едно непрекъснато нагоре - надолу: кожа, метал, пиано лак и апликации се редуват с отрезняващо евтина пластмаса. Над вътрешните страни на вратите и арматурното табло преминава лента от имитация на карбон, която наистина не се вписва добре във визията.
Както отпред, така и отзад, мястото е достатъчно, дори за двуметрови пътници. Изисканият твърд централен подлакътник не може да се движи достатъчно далеч напред, но под него се крие гигантско пространство за съхранение, което може да побере дори една дебела чанта с документи.
Конвенционалното пространство за чанти - багажника, може да се отваря и затваря дистанционно и защитната броня от неръждаема стомана радва очите.
Ако китайците този път действително успеят да стъпят на американския пазар, GS7 ще бъде придружен от по-малките модели GS4 и GS5, както и големия SUV GS8 и един електрически автомобил - GE3.