Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гардемайстер: В IRC има много повече възможности

13.02.2009 13:01
Туит
Гардемайстер: В IRC има много повече възможности

Бившият заводски пилот на Suzuki Тони Гардемайстер няма да стартира на рали „Куритиба“, втори кръг от IRC сериите, тъй като не е събрал достатъчен бюджет, за да пътува до Бразилия.

33-годишният финландец обаче е решен да участва в третия кръг, рали „Асореш“ в Португалия между 7 и 9 май.

Гардемайстер направи впечатляващ дебют в IRC с рали „Монте Карло“ през януари с Abarth Grande Punto S2000 и бе на крачка от второто място. Два етапа преди финала обаче повреда в алтернатора го извади от надпреварата.

„За съжаление не ни достигна време, за да осигурим участието си в Бразилия, въпреки че направихме всичко, което беше по силите ни“, коментира Тони. „Целта е да сме на линия за Португалия. Дотогава има достатъчно време, така че се надявам, че ще измислим нещо. Вярвам, че ще успеем.“

Гардемайстер допълва, че целта му е пълна програма в IRC до края на сезона, тъй като в световния шампионат е нужен много по-стабилен бюджет. „Има прекалено много пари и прекалено малко автомобили“, обяснява финландецът за настоящата ситуация във WRC. „За IRC е много по-вероятно.“

Останалият без тим след оттеглянето на Suzuki пилот споделя задоволството си от суперите. "Трябва да караш на лимита, за да извлечеш максимума от S2000. Това означава, че вероятността за грешки е много по-голяма. Сега има малко възможности за пилоти като мен във WRC, но IRC е по-евтин шампионат и тук опциите са много повече.“

Коментари
comments powered by Disqus