Фирменият карбонов аеродинамичен пакет включва преден спойлер, по-ниско позициониран заден спойлер и заден дифузьор в долната част
С Viper SRT Geiger Cars от Мюнхен захапва горещия картоф в програмата. Но Geiger не би бил Geiger, ако не форсира змията.
649 к.с. и 814 Нм от 8,4-литров атмосферен V10 двигател това е вече несравнимо. Но не е достатъчно за Geiger Cars. Благодарение на новия Airbox новата изпускателна система с колектори и спортни катализатори, както и оптимизирания софтуер, при 6100 об/мин десетцилиндровият двигател изпраща невероятните 710 к.с. към задната ос и придава коляновия вал завидните 861 Нютон метра при 5500 об/мин.
Geiger Viper SRT развива 341 км/ч
2,9 секунди спринт от нула до 100 км/ч влизат в историята, а максималната скорост на змията става 341 км/ч. Но Geiger е ревизирал и шасито. Регулируемото винтово окачване KW смъква центъра на тежестта няколко сантиметра, което оптимизира сцеплението на гумите-валяци с размери 295/30ZR18 отпред и 355/30ZR19er отзад.
Geiger е шлифовал и аеродинамиката на Viper. Фирменият карбонов аеродинамичен пакет включва преден спойлер, по-ниско позициониран заден спойлер и заден дифузьор в долната част.
Увеличението на мощността Geiger е оценил на 11 900 евро, шасито струва 4700 евро, а карбоновият бодикит може да бъде купен за 5866 евро.