Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Geiger GTS: Американска мечта

18.09.2009 15:57
Туит

Компанията GeigerCars е от Мюнхен, но немските автомобили никога не са й били страст. За разлика от американските! Последният проект на реномирания тунер е базиран на Corvette ZR1.

„Този примитивен двигател разполага с 647 к. с. и максимален въртящ момент от 823 Нм“ е официалният коментар на GeigerCars относно 6,2-литровия LS9 на GM. Малцина са тези, които могат да си позволят да наричат подобен мотор примитивен, но още по-малко са способните да източат от него максимална мощност от 710 к. с. при 6600 об./мин и 918 Нм въртящ момент при 4200 об./мин.

GeigerCars обаче го правят, в резултат на което ускорението от 0 до 100 км/ч е постижимо при налични 3,6 секунди, а стрелката на скоростомера се успокоява едва при върховите 342 км/ч.

Модифицирана е й оптиката на ZR1. В предната част доминират уголемените въздуховоди, докато отзад се откроява масивният дифузор. Както челните, така и задните светлини са светодиодни, а перлено-бялото лаково покритие се допълва от черните алуминиеви колела с диаметър от 19-цола на предната ос (285/30ZR19) и 20-цола на задната (345/25ZR20).

От GeigerCars не съобщават дали има промени в Magnetic Selective Ride Control окачването на Delphi и в спирачната система, която стандартно разчита на керамични дискове. Няма и информация за цената на тунинг пакета.

Коментари
comments powered by Disqus