Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GeigerCars Ford GT: Predator

16.10.2007 19:10
Туит

Известният мюнхенски тунинг майстор GeigerCars повишава потентността на Ford GT с 30% до монументалните 711 конски сили.

5,4-литровият V8 на Ford GT е преработен из основи от отряда на мюнхенския специалист GeigerCars. Стандартният 2,3-литров компресор е заменен с по-голям, 3,3-литров, чието налягане вече достига 1,25 бара вместо първоначалните 0,8. При идеални условия и в зависимост от нивото на обороти пилотът на Geiger GT разполага с мощност от 711 к. с. и 837 Нм максимален въртящ момент. Дебитът на всмуквания тракт е настроен оптимално посредством уголемени дроселови клапи и спортен въздушен филтър – помислено е също така и за по-доброто охлаждане на двигателя и трансмисията.

3,5 секунди от място до 100 км/ч

"Гласът" на осемцилиндровия V-образен агергат е умело филтриран от спортна изпускателна система, чиито централноразположени накрайници отчитат съвсем нескромните 110 милиметра в диаметър.

Новото окачване понижава клиренса на GT с до 60 милиметра и го кара да изглежда още по-спортен. Безкомпромисната спирачна система пък от своя страна не изпуска юздите на побесняващия при натискане на газта хищник.

Geiger GT изпълнява класическия спринт за 3,5 секунди, а четвърт миля му отнема 10,9. Монстрьозното ускорение на американския muscle car не спира до достигането на върхова скорост от 340 км/ч (211 мили в час).

Коментари
comments powered by Disqus