Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Gemballa Avalanche GTR 800: Адската машина

29.01.2008 13:01 22
22
2571828301
Туит

Специализираният в усъвършенстване на щутгартски спортисти тунер Gemballa повишава мощността на 997 Turbo на 800 к. с. и облича автомобила с одежди в стила на Carrera GT.

Тунингмайсторът от Леонберг добавя 320 к. с. към стандартните за модела Turbo 480 "коня". Благодарение на зверския допинг и оптимизираната в аеродинамично отношение каросерия Avalanche GTR 800 ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди и постига върхова скорост от 330 км/ч.

950 Нм максимален въртящ момент

Конструкторите на Gemballa препрограмират моторния блок на автомобила, монтират високоустойчиви бутала и мотовилки, турбокомпресори, създаващи налягане от 1,2 бара, както и нова изпускателна система. Впечатляващ е и максималният въртящ момент на модифицирания 3,8-литров двигател, който се равнява на смазващите 950 Нм.

Усъвършенствана аеродинамика

Аеродинамичният кит пък включва нови предни светлини, преработена предна престилка, разширени отвори за охлаждащ въздух по цялата каросерия и четири ауспухови накрайника, поместени встрани от мястото за регистрационната табела. Задницата на GTR 800 е снабдена и с величествено подвижно антикрило от карбон.

20-цоловите колела позволяват вграждането на масивни спирачни дискове от керамика, а спортното окачване и адаптираната към новите условия трансмисия са част от стандартното оборудване. В зависимост от желанията на клиента салонът на Porsche Turbo може да бъде префасониран почти до неузнаваемост.

Коментари

doko
awe mn razbira4i.karai si qponeca i ni mu misli.imal sam 3 qponski koli i nz koia za tezi pari i za tezi godini 6te izdarji na nap1na

Димо
Глупости "Немчетата леко започват да потреперват". То ако беше само до "технология на половин цена", всички щеха да карат коли като на Гошо Карбуратора.

симо
еее,ханс,браво!обикновено така наречените "разбирачи" започват да говорят глупости,но ти се сети.явно наистина имало хора ,които са боси и си пишат по форумите просто така.

Димо
мама мия

ханс
Малко подвеждащ въпрос. С колко цилиндри е двигатела? Ако разбира се въпроса ти се отнася до реда на работа на цилиндрите.

симо
и една молба към всички вас,понеже забелязах че разбирате от автомобили-някой ще ми каже ли какъв е реда на работа на 20 клапанов бензинов двигател?

ханс
Ето за това става въпрос. Едни и същи постижения на колите....но на каква цена? Дали технологията на поршето струва 140000 евро , при положение че някой може да си я позволи на половин цена. Немчетата леко започват да потреперват щото премиерата на нисана идва в европа .

ханс
Nissan GT-R: Развръзката До скоро появата на новия Nissan GT-R беше забулена от спекулации и слухове. В крайна сметка дойде моментът да представим официалните факти за суперспортиста от Далечния изток, чиято премиера ще се състои на Токийския автосалон. Екстериорът на GT-R се отличава с могъщо издути калници, ниско спусната предна престилка и антикрило върху задницата. Автомобилът е задвижван от 3,8-литров V-образен шестцилиндров битурбодвигател, който развива 590 Нм максимален въртящ момент и мощност от 473 конски сили. Силата на агрегата се разпределя към четирите колела посредством шестстепенна трансмисия с двоен съединител. Над 300 км/ч Снабден с тази техника, японският самурай се изстрелва от 0 до 100 км/ч за по-малко от четири секунди, а максималната му скорост се равнява на 310 км/ч. Вероятната цена на Nissan GT-R за американския пазар възлиза на около 80 000 долара. За сравнение, най-свирепият му конкурент Porsche Turbo извлича 480 к. с. и 620 Нм от 3,6-литров турбобоксер, изпълнява класическия спринт за 3,9 секунди и достига върхова скорост от 310 км/ч. Цената му в Германия ще бъде приблизително 140 000 евро.

симо
вижте сега колеги,първо ще ви кажа че уважавам страшно много порше.второ на хората които нещо не са наясно с нисана-това е легенда.трето-на тези които са карали с-класа с 530 коня ще им кажа да покарат лотус с 240 коня и тогава пак ще коментираме.the fun is not straight line!апропо конете не са всичко. за мен лично нивото на японския тунинг е уникално.да не забравяме че има и хенеси веном и други такива.само да поясня,че според мен най-добрите суперкари са тези които могат най-добре да се управляват по обикновените пътища и са относително удобни за всекидневна употреба(изключвам пътищата в милата ни татковина,тук суперкарът представлява хибрид между камаз и т-55).нали не ви трябва автомобил,който да стои в гаража или да може да се движи по републиканската пътна мрежа само на репатрак.и нещо друго-значи показателят "от 0 до 100" по принцип е като бикините-показва много,но не всичко.иначе си е добър показател.така че предполагам разбрахте,че не съм подхванал темата за нисана за да се "заяждам" с порше.най-добра кола просто няма,няма и да има.най-добра единствено може да бъде само според личните предпочитания и това какви усещания ти дава.всъщност това е като със жените...

Aleksi
поршето е мн добро евала гембала си знаят работата. Относно нисана мом4ета няма смиъл от спорове и 2-те коли за уникални. Само 6е попитам коя от 2-те е по-добра ако някои успее да ме убеди, 4е една от 2-те е по-добра от другата евала. Според мен са равни ;)

koliu
Без да се обиждате ама... несериозни изказвания! Както ви е казал benz качете се на нещо с потенциал и правете разликите. Тоя нисан нещо не му е мястото тука. А и да не забравя - какво значение има че ускорявало за 3.5 до 100, като силата на тая машинка е нагоре ;)

p911t
Porsche si e varha! toq nisan e super kola oba4e ne moje da se meri s klasata na porsche.Kolkoto do konete sum suglsen donqkude.To i zavodskoto si uskorqva po4ti tolkova burzo, a za gt2 da ne govorim!

.maistora
въй въй въй

koss
:) NISSAN SKYLINE номер едно! Безапелационно уникална машина ;)

WRC
Искам само да отбележа че Нисан GT-R след тунинг на мотора се спира на 1000коня.Аз залагам на Японците!!!

benz
uvajaemi Kolegi, pyrvo syveta s literaturata e mn udachen i te ne se fukat, ne e v tehen stil, a zastoto pravqt dobri avtomobili. konete sa bili mn, ne mislq taka, zastoto mai nikoi ot Vas ne e karal kola s 530 konq. kachete se i togava ste si govorim, dali si zaslujavat ili ne

Ханс
Естествено ,че ниама никакъв смисал от тези 800 коня...това си е поредната немска фукня за много пари..Япончетата постигат подобни резултати с далеч по евтини коли. Визирам въпросния нисан, който ще се продава за около 80000$... а колко ли струва поршето?

Marshall
Няма никакъв смисъл от тези 800 к.с. тъй като и с по-малко пак ще се ускори до 100км/ч за 3.5 сек и пак ще достигне 330 км/ч. Това са глупости за хора с много пари. А коментара за Нисана,какво да си говорим повече. Прочетете малко литература.

zz top
незнам за машина на времето , но за мен ще си остане просто нисан ако ще и да лети!;) ПОРШЕТО колега е класика в жанра! доказала се е с времето! а нисана хмх те май нищо японско нямат вече!:))

симо
машината наистина е чук! но поражда в мене един въпрос - новия nissan gt-r е 470 коня и пипа 100 км/ч за 3.5 сек.,тогава какво ще се получи след като бъде преработен на нивото на тази 911-ка ??? можеби ще се получи нещо като машина на времето,която да те праща в друго измерение...

lamborghini miura sv
То си го пише в заглавието-адската машина!

mityo
no comment bratleeeee

comments powered by Disqus