Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Gemballa Avalanche GTR 800 EVO-R: Нереално бърз

22.09.2008 18:49
Туит

Преработеният 3,6-литров боксер с два турбокомпресора превръща 997 в автомобил, разполагащ с по 400 к. с. за всяко от своите пасажерски места. Максималната скорост на радикалния суперспортист надхвърля 330 км/ч.

В ръцете на конструкторите от Gemballa алуминиевият двигател на Porsche 997 Turbo се сдобива с нови бутала и мотовилки. Налягането на двата VTG-турбокомпресорa е увеличено на 1,6 bara. Вградени са и по-мощни междинни охладители на сгъстения въздух. Комбинацията от електронни и механични преустройства повишава производителността на задвижващия агрегат до чудовищните 800 конски сили. Така класическият спринт до 100 км/ч може да бъде изпълнен за по-малко от 3,5 секунди под акустичния съпровод на модифицираната изпускателна система. 

Доминантната задница на автомобила е дефинирана от четири масивни ауспухови накрайника. Невидими за очите остават свръхиздържливият съединител, хиперустойчивата спирачна система и твърде широките гуми на екстремния Avalanche. Ще можете да представите на приятелите си GTR 800 EVO-R като последната си придобивка само ако банковата ви сметка отчита поне 336 865 евро.
Коментари
comments powered by Disqus