Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Gemballa Cayenne: Бомбастичен

02.07.2008 09:07
Туит

Най-екстремният вариант на Gemballa Cayenne Turbo е снабден със 750 конски сили, а максималната му скорост надхвърля 300 км/ч. Тунинг майсторът от Леонберг предлага четири оптимизирани изпълнения на томодела, екипиран с V-образен 8-цилиндров двигател.

Свирепият SUV ускорява до 100 км/ч за 4,4 секунди и постига върхова скорост от 310 км/ч. С такива постижения обикновено могат да се похвалят броящи се на пръсти спортни автомобили. Алтернативни са версиите на Gemballa Cayenne с 650 и 600 "коня", чиито показатели също почти толкова радикални. Базов в програмата на Gemballa е Turbo 550, чиято мощност превъзхожда серийната производителност само с 50 к. с.

Каросерийните изменения са обединени в обозначението Aero 3. Включени в трансформацията са разширените отвори за охлаждащ въздух, изнесените калници, новите флангови прагове, изрязаният преден капак, дизайнерските колела с размери от 20 до 23 цола и др.

Електронно регулираната ходова част на Cayenne може да бъде снижавана с до 40 милиметра. Чудовищните предни спирачни дискове пък разполагат с диаметър от 415 мм. В салона ни облива луксозна атмосфера, гарнирана с кожа, карбон и алуминий. Опциите за индивидуализиране са многобройни - като възможност например се предлага инсталирането на малък хладилник.
Коментари
comments powered by Disqus