Тунерът не е пропуснал и 3,8-литровия битурбо V8, който вече генерира 670 к.с. и 728 Нм
Повече динамика обещава тунерът Gemballa за McLaren 650S, като благодарение на оптимизираната аеродинамика новия Gemballa GT стъпва с по-голяма мощност.
За да имплантира на модела Gemballa GT върху основата на McLaren 650S още по-голяма притискателна сила, Gemballa е обновил британеца с нови странични прагове и нова задна престилка с интегриран дифузор. Изработените от въглеродни влакна елементи допълват серийните.
20 к.с. повече за McLaren
Монтираните от Gemballa 20- и 21-цолови ковани джанти обещават по-добро сцепление и по-голяма стабилност. Предната ос е стъпила върху 9 цола широки джанти, обути в гуми с размери 245/30, а задната седи върху широките 11цола, 21-цолови джанти, обути в гуми валяци 305/25. За да отговори на по-големите размери колела/гуми в сравнение със серийните, Gemballa инсталира модифицирани вътрешни карбонови подкалници на предната ос.
Разбира се, тунерът не е пропуснал и 3,8-литровия битурбо V8, който с новото програмирано управление на двигателя изцежда от осемцилиндровия завидните 670 к.с. и 728 Нм въртящ момент. Gemballa твори интериора съгласно изискванията на клиента, като се започне от новите стелки и се стигне до индивидуално изработения кожен салон.
Gemballa е оценил своята тунинг намеса, включително подобряване на мощността, но без интериорните модификации, на 33 900 евро.