Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Gemballa GT600 AERO 3 Sport Design: Отново на сцената

17.08.2009 17:02
Туит

Немският тунер Gemballa разшири програмата си за Porsche Cayenne Turbo.

Новият кит GT600 AERO 3 Sport Design включва бялото лаково покритие Magic White и решените в черно светлини Black Magic. Козметични промени търпят още карбоновите лайстни на страничните прозорци, „мрежестата” радиаторна решетка, корпусите на огледалата и дръжките на вратите, които също са изработени от въглеродни влакна. В оптичния пакет влиза също и новият преден капак с два надлъжни прореза.

Стандартно Aero 3 доработката се предлага за 955 Cayenne Turbo, но новата му версия го прави подходящ и за 957. Ключовите елементи в програмата на немския тунер са надутият до 600 к. с. и 880 Нм мотор, сваленото по електронен път окачване, спортната изпускателна система и 22-цоловите колела Gemballa Racing, зад които срамежливо се показва поръчковата спирачна система на Gemballa.

Интериорът също е модифициран, като седалките SPC са най-съществената промяна. На този етап няма информация за цената на пакета.

Коментари
comments powered by Disqus