Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Gemballa MIG-U1: Да спориш с Ferrari Enzo

13.01.2010 10:15
Туит

В края на декември ви показахме първите фотографии на MIG-U1. Сега е ред и на официалната техническа информация за модела на Gemballa, базиран на Ferrari Enzo.

Модифицираната предна броня е получила нов спойлер, който генерира допълнителни 35 килограма даунфорс на предната ос. Задното крило, което се регулира в зависимост от скоростта и желанието на водача, осигурява до 85 килограма повече аеродинамично прилепяне отзад. При 120 км/ч ъгълът на атака на дефлектора автоматично се намалява, за да осигури по-висока скорост на правите.

Инженерите от Леонберг са вложили много усилия и в оптимизацията на вентилационната система, като и за четирите колела са подготвени специални въздуховоди, които да гарантират оптималната ефективност на спирачната система. Отворите на вратите, на праговете и въздухозаборникът на тавана пък улесняват охлаждането на двигателния отсек.

Ниският клиренс на MIG-U1, както може да се очаква от всеки расов спортен автомобил, прави невъзможна ежедневната му употреба. От Gemballa обаче са се постарали да компенсират този недостатък, без обаче от това да страда спортният му нрав. Това е реализирано посредством електрохидравлична система, която с натискането на един бутон повдига MIG-U1 с 45 мм отпред и отзад. Окачването се връща в нормалната си позиция при достигането на 80 км/ч или отново с натискането на съответния бутон.

MIG-U1 е с 80 милиметра по-широк в предната си част и 100 мм – в задната спрямо стандартния Ferrari Enzo, което в комбинация с новите алуминиеви колела (всяко едно от тях тежи 16 кг) допринася за агресивния външен вид. Гумите за предната ос са с диаметър 19 цола и 265/35, а за задната – 20 цола и 335/30.

Естествено, стигаме и до най-интересния момент – двигателя. Препрограмираният софтуер и новата изпускателна система позволяват на шестлитровия V12 да достигне максимална мощност от 515 кВт (700 к. с.). За съжаление от Gemballa не предоставят информация за динамичните характеристики на автомобила.

В интериора на MIG-U1 ви очакват сателитна навигация, DVD чейнджър, iPod интерфейс, 7-инчов тъчскрийн и 950-ватова аудиосистема. Седалките, воланът и централната конзола също са нови.

От MIG-U1 ще бъдат произведени само 25 бройки. Gemballa обещават всяка една от тях да бъде индивидуализирана според желанията на клиента и реално да няма два еднакви автомобила от серията.

Коментари
comments powered by Disqus