Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Gemballa Mistrale и Tornado: На показ в Княжеството

15.04.2011 14:06
Туит

Германското тунинг ателие Gemballa, което наскоро поднови дейността си, представи на изложението Top Marques в Монако проектите Mistrale и Tornado.

И двата са добре познати в тунинг средите, като първият е базиран на Porsche Panamera, а вторият – на Cayenne, и споделят множество общи характеристики. Например както при Mistrale, така и при Tornado, голяма част от заводските каросерийни панели са заменени с карбонови, в резултат на което са спестени приблизително 70 кг.

Спирачните системи на двата автомобила са разработени съвместно с Brembo и използват 411-милиметрови перфорирани дискове с шестбутални апарати отпред и 380-милиметрови и четирибутални за задната ос. Те са комбинирани с 22-цолови колела, които тежат точно толкова, колкото оригиналните 20-цолови.

Първата фаза от силовия тунинг за 4,8-литровия туинтурбо V8 повишава максималната му мощност на 580 к.с. при Tornado и 610 при Mistrale, като въртящият момент достига 850 Нм. Втората стъпка е още по-агресивна – 700 к.с. и приблизително 1000 Нм за двата модела. Това е реализирано посредством уголемените турбокомпресори, модифицираната всмукателна и спортната изпускателна система, високоефективните интеркулери и препрограмирания контролен блок.

Двата модела на Gemballa ще маркират 30-годишнината на реномираното тунинг ателие, ето защо от всеки един от тях ще бъдат произведени точно по 30 бройки.

Коментари
comments powered by Disqus