Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Gemballa Mistrale: Отнесени от вихъра II

25.08.2009 15:34
Туит

Преди десетина дни ви представихме първите официални фотографии на преработения от Gemballa Porsche Panamera. Сега идва ред на подробностите около силовия пакет.

Максималната мощност на Gemballa Mistrale ще достига 750 к. с., като немският тунер вероятно ще предложи на своите клиенти различни фази на оптимизация по 4,8-литровия мотор в зависимост от индивидуалните предпочитания и естествено, финансови възможности.

Препрограмираното пневматично окачване позволява просвета на четириместното купе да бъде намален с до 40 мм, което обаче едва ли е приложимо в реални условия дори и по немските магистрали. За най-взискателните клиенти Gemballa предлага регулируемо коиловър окачване.

Зад 22-цоловите олекотени колела срамежливо се подават уголемените дискове на новата спирачна система. Диаметърът на предните е 420 мм, като те са куплирани с шетбутални апарати, докато при задните комбинацията е от 380 мм и четири бутала. Спортната изпускателната система с четири накрайника също е нова.

Коментари
comments powered by Disqus