Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

General Motors избра LG за доставчик на батерии

13.01.2009 14:33

Корейците предпочетени пред Continental заради "ефикасност и готовност за производство".

Една от най-любопитните надпревари в автомобилостроенето - кой да стане доставчик на батерии за Volt, бъдещия хибрид на General Motors - в крайна сметка приключи с успех на LG Chem. На финалната права корейската компания бе предпочетена пред другия кандидат - германския гигант Continental.

От GM потвърдиха, че производството на Volt (първия сериен хибрид, който ще може да се зарежда от битовата електрическа мрежа) ще започне по план през 2010. За целта тази пролет в щата Мичиган ще бъде построен специален завод за батерии. Разбира се, този план на закъсалия гигант първо ще трябва да бъде одобрен и от американското правителство, което му отпусна 13.4 млрд. долара помощ през декември.

Решението на GM да избере корейската технология е тежък удар за Continental, която участваше в конкурса в консорциум с щатската A123 Systems. Според главния изпълнителен директор на детройтската компания Рик Уогънър корейците били предпочетени заради "ефикасност, издръжливост и готовност за производство".

Уогънър твърди, че Volt, с който компанията му се надява да сложи край на хегемонията на Toyota Prius, е "най-важният проект" на General Motors. До момента в разработката му са инвестирани над 1 млрд. долара.

Коментари
comments powered by Disqus