Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

General Motors представя два нови агрегата

16.05.2008 09:05
Туит

GM разработи два нови турбомотора за своите превозни средства, предлагани в Европа: 1,4-литров бензин и 1,6-литров двигател, ползващ за гориво метан.

Вграждането на 4-цилиндровия бензинов агрегат, чиято производителност варира от 120 до 140 к. с. (175-200 Нм), ще започне през 2010 година. Новият мотор ще има около осем процента по-нисък разход на гориво в сравнение с атмосферен двигател, развиващ същата мощност, и ще съответства на бъдещата еко-норма Euro 5. Производството му ще се извършва в завода на GM в Асперн, Австрия.

1,6-литовият метанов агрегат, чиито дебют ще се осъществи в минивана Zafira през 2009 година, пък може да се похвали с продуктивност от 150 "коня" и максимална тяга от 200 Нм. Основното му предимство се изразява в 25-процентов спад на вредните емисии в сравнение с подобен бензинов мотор. Неговият монтаж ще се случва в Унгария.
Коментари
comments powered by Disqus