Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

German Special Customs прави BMW i8 iTRON

10.10.2014 10:35
Туит

Лицето е преобразено със забележително модифицирана предна броня с големи въздухозаборници

Тунерът German Special Customs от Кемниц скицира цялостен аеродинамичен пакет за хибридния спортен ентусиаст BMW i8. Така дегизиран, бихме могли само да обобщим - няма и помен от скромност.

BMW оптимизира аеродинамиката на хибридния спортен атлет i8, като едновременно модифицира изключително фино всеки детайл. Тунерът German Spezial Customs пое съвсем различен курс. Под работното наименование на проекта "iTron", каросерията на  бавареца ще бъде така дегизирана с добавена доза изпреварващ престиж.

Двойни тръби на ауспуха в BMW i8

Лицето на BMW i8 е преобразено със забележително модифицирана предна броня с големи въздухозаборници, интегрирани LED дневни светлини и преден сплитер с измайсторени крилца. Предният капак получава допълнителни въздушни отверстия.

Новооформените странични прагове доминират по фланговете. German Special Customs е променил BMW i8 в задната част с цял набор изпускателни тръби, като двата накрайника са интегрирани в новата престилка.
Кулминацията в новата визия на BMW i8 са пищните размери на комбинацията колела-гуми, чиито размери далеч надхвърлят в диаметър и на широчина стандартните джанти и гуми. По-конкретни детайли тунерът не разкрива. Техниката на хибридното задвижване на BMW i8 инженерите от Кемниц не са пипнали.

Коментари
comments powered by Disqus