Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Германия осуетява основната цел пред Nissan

10.10.2014 14:46
Туит
Германия осуетява основната цел пред Nissan

Марката има пазарен дял от 3,6% в Европейския съюз, а в страната - 2%

Целта на Nissan е да изпревари Toyota и да се превърне в най-продаваната азиатска марка в Европа. Тази амбициозна задача на японския производител изпитва обаче сериозни затруднения в Германия.

Марката преживява вече"20 години на безсилие", през които се опитваме да се справим с най-големия автомобилен пазар в Европа, каза наскоро в Париж президентът на Nissan Eвропа Пол Уилкокс.

Една от основните причини защо Nissan не успява да постигне целите си в страната са предпочитанията на германските купувачи, които по традиция са обърнати към местните автомобилни производители. Уилкокс посочи, че Nissan трябва да подобри имиджа на марката и да усъвършенства търговската си мрежа в Германия.

„Трябва да преоценим дистрибуторската мрежа и да се убедим, че тя функционира по най-добрия начин”, каза още Пол Уилкокс.

Nissan в Германия се нуждае от повече яснота по отношение на това, което предстои пред марката. „Трябва да вършим много по-добре работата си, след като нашето послание за собственото ни качество и технология се губи някъде сред немските потребители”, допълни  той.

Nissan има пазарен дял от 3,6% в Европейския съюз като цяло. В Германия обаче делът на марката за първите девет месеца е 2%, сочат данните на Федералната агенция по транспорта. Този нисък дял не съответства на амбициозната цел да бъде достигнат европейски дял от 5% до 2016 г., като по този начин да бъде изпреварена Toyota, която пък има пазарен дял от 4% в Европа и 2,3%  в Германия. Сред другите азиатски конкуренти и на Nissan са Hyundai с пазарен дял 3,3%  в Германия и Kia с 1,8%.

Марката Volkswagen доминира на немския пазар с 21-процентов дял от продажбите. Mercedes-Benz държи 8,9% пазарен дял, докато BMW има 7,8% от новите регистрации. Ford, който се смята за немска марка за мнозина в Германия, заради европейската си централа в Кьолн, има 7-процентен дял, докато Opel е малко по-напред с 7,3%.

Nissan очаква своя нов хечбек Pulsar хечбек, който дебютира на автомобилното изложение в Париж, да доведе до засилване на продажбите в ключовия компактния сегмент, който е доминиран от VW Golf. Но изглежда, че японският производител ще трябва да продължи да разчита на своите европейски крепости, каквито са Великобритания и Русия.

Коментари
comments powered by Disqus