Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GGR Ford Focus RS: Бонус от Англия

21.08.2009 13:45 4
4
2571856378
Туит

Второто поколение на Ford Focus RS все още е съвсем „прясно“, но това не пречи на английския тунер Graham Goode Racing да погледне любопитно какво се случва под капака му.

Стандартно спортната версия на един от най-популярните хечбек модели в Европа се радва на 300 к. с. (или поне според GGR, тъй като официалната спецификация е 305), които са дело на 2,5-литровия редови петцилиндров мотор, комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия. Пакетът RS340 на GGR обаче разнообразява сухата статистика.

Благодарение на препрограмирания софтуер за управление на двигателя Ford Focus RS получава бонус от 40 к. с., което означава че при 5600 об./мин максималната мощност на спортния модел е 340 „коня“. Кривата на въртящия момент достига своя максимум от 538 Нм при 3100 об./мин.

От GGR не посочват колко време е необходимо за изпълнението на класическия спринт от 0 до 100 км/ч, но със сигурност GGR Ford Focus RS ще свали някоя и друга десета от заводски посочените 5,9 секунди.

Цената за модификацията на GGR е 435 паунда (500 евро), в които е включена и едногодишна гаранция.

Коментари

boro
Първо се качете на този автомобил и после говорете. 2Д е абсолютно прав. RS си недозавива доста сериозно, а и не спира добре.

анонимен
тоя 2D да ходи да сади картофи като не му разбира та 6е ми говори кво било умно и кво не .Некомпетентни да не изявят коментари.....

Никола
Щом са я направили 300 коня само с предно предаване, значи поема мощността. По-скоро не изразявай мнение, което не бих нарекъл умно.

2D
Тази кола се нуждае отчаяно от двойно задвижване. Вместо това й слагат още мощност, която предните колела вероятно няма да могат да поемат. Не бих нарекул това умно...

comments powered by Disqus