Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гиедо ван дер Гарде задълбочи конфликта между Spyker и Super Aguri

02.02.2007 10:02
Туит

В сряда Spyker официално обяви имената на своите тестови пилоти за сезон 2007. Изненадващо в списъка от четирима състезатели се появи името на Гиедо ван дер Гарде, който до последно бе спряган за Super Aguri.

Холандския пилот се включи в тестовете на “Рикардо Тормо” в сряда, но поради проблеми с автомобила (което бе официалната информация) завъртя само четири обиколки с болида на Такума Сато. Очакваше се младият холандец да стартира пълноценната подготовка на следващия ден, за да получи суперлиценза на ФИА, но той дори не се появи на пистата във Валенсия.

Липсата на Гиедо ван дер Гарде се изясни, след като Spyker обяви имената на своите тестови пилоти за 2007 година. “Горд съм, че ще стартирам кариерата си във Формула 1 с холандския тим на Spyker. Все още имам много да уча, но тази възможност ми предоставя всичко, от което се нуждая”, заяви 21-годишният състезател, който бе част от програмата на McLaren за развитие на млади пилоти.

Партньори на Гиедо ван дер Гарде ще бъдат Феъръз Фози, Адриан Валес и Маркус Винкелкох. “Поставих началото на програмата за млади пилоти още, когато поехме отбора на Jordan и първите резултати вече са налице – Адриан Сутил си отвоюва титулярното място в екипа. Смятам, че това е отличен показател за работата в Spyker и че е предпоставка за добрите условия, в които попадат неопитните състезатели. Това е част от стратегията ни, която в дългосрочен план би трябвало да ни донесе успехи”, обобщи решението за включване на четирима тестови и резервни пилоти босът на отбора Колин Колс.

В края на миналата година Гиедо ван дер Гарде бе представен като трети пилот на Super Aguri. Той дори направи първите си обиколки с болида на японския тим, но въпреки това подписа с родния Spyker. Естествено тази новина не се понрави на новака от миналия сезон. Уейн Хъмфрис, финансов директор на Super Aguri, заяви пред Autosport: “Бяхме твърде изненадани, когато прочетохме прес материала. Имаме напълно легитимен договор с Гиедо ван дер Гарде.”

Трансферната сага между Spyker и Super Aguri сигурно няма да приключи по мирен път, тъй като двата отбора имат сериозни противоречия относно възгледите си за Формула 1. Холандският тим бе първият, който започна войната срещу използването на чужди шасита от страна на Super Aguri и Red Bull и впоследствие получи подкрепата на сър Франк Уилямс. След отмъкването на Гиедо ван дер Гарде конфликтът вероятно ще се задълбочи и спорът относно принадлежността на състезателя може да бъде отнесен към структурата във Формула 1, която отговаря за договорите на пилотите.
Коментари
comments powered by Disqus