Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ginetta G60: Пуризъм

05.10.2011 12:03
Туит

Ginetta представи официално G60. Разположеният пред задната ос двигател е заимстван от Ford Mustang и във върховата си версия ще генерира 410 к.с.

G60 е базирана на Farbio GTS, след като през март Ginetta стана собственик на британската компания, която конструира спортния модел. Налице са обаче някои промени, главно в карбоновото шаси, тръбната стоманена рама, върху която лежи двигателят, каросерията и силовия тракт.

Целта на G60 е да пресъздаде автентичното усещане от управлението на един истински спортен автомобил. Ето защо инженерите на британската компания са направили всичко възможно, за да сведат теглото й до 1100 кг, което е приблизително с 400 по-малко спрямо базовия Farbio GTS. Същевременно задължителните още в края на миналия век помощници като ABS, хидравлика на волана и сервоусилвател на спирачната уредба отсъстват.

На фона на това звучи някак странно, че G60 ще разполага с изобилие от мощност благодарение на 3,7-литровия V6, заимстван от Ford Mustang. Това е същият агрегат, който работи под капака на състезателния Ginetta G55, но в случая той ще генерира 310 к.с. Те ще се предават към задните колела благодарение на шестстепенната трансмисия на Ford и диференциала с ограничено приплъзване.

Горепосочената версия на двигателя е атмосферна. Тази с принудително пълнене, което се осъществява от механичен компресор, достига максимална мощност от 410 к.с.. и ускорява от 0 до 60 мили в час за по-малко от 4 секунди. Върховата скорост пък надхвърля 265 км/ч.

Базовата цена за Ginetta G60 е фиксирана на 68 000 паунда, което е приблизително 79 000 евро, а производството ще бъде ограничено на 50 бройки.

Коментари
comments powered by Disqus