Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Giugiaro Ford Mustang: Italian Job

28.11.2006 16:11
Туит

Италианското дизайнерско студио Giugiaro доработи американската икона Ford Mustang изцяло според собствените си разбирания. Резултатът от тази интерпретация на тема "Italian Job" беше представена на автосалона в L.A.

„За нас беше истинско предизвикателство да работим върху най-доброто поколение на Mustang след оригинала от 1964 г.”, отбелязва със задоволство самия Фабрицио Джуджаро.
В сравнение с оригиналния американски модел, творението на италианците е станало по-компактно – задният надвес е скъсен, а каросерията е силно „раздута” настрани. Предният капак е удължен, а задният е напълно премахнат. Сега през покрива преминава стъклена повърхност, която достига чак до задницата. Класическите вертикални стоп-светлини също не са останали непроменени.

Чист ексцентризъм с над 500 к. с.

Интериорът показва ново арматурно табло и напомня на кабината на самолет. Почти всички повърхности са покрити с фина светлокафява кожа, докато седалките са тапицирани с друг тип кожа, в по-тъмен оттенък на кафявото. Картината се допълва и от щампованото лого на върху различни детайли от кабината.
Достъпът до пътническото прастранство се осигурява от отварящи се нагоре врати, а направените от карбон калници осигуряват достатъчно място за 20 цолови колела, излети от леки сплави, „обути” с гуми с размери 275/40 отпред и 315/35 отзад.
нещо единствено по рода си може да се види и под предния капак на този италиано-американец: Ford са комбинирали  4,6-литровия V8 с допълнителен механичен компресор с междинен охладител на сгъстения въздух. Наред с редица други промени по силовото предаване, това е довело до увеличаването на мощноста на над  500 коня. За да може тази мощност да бъде озаптена, инженерите са се погрижили за подсилването на напречните стабилизатори на окачването, както и на цялата каросерия.

 

Коментари
comments powered by Disqus