Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Глътка въздух за екипа на Honda

12.09.2007 11:09
Туит

Последният старт във Формула 1 на територията на Европа ще маркира завръщането на „Спа-Франкоршан“ в календара след едногодишно отсъствие.

Honda направи крачка напред в старта за Голямата награда, след като Дженсън Бътън финишира в зоната на точките, а неговият съотборник Рубенс Барикело намери място сред десетимата най-бързи пилоти на „Монца“. С оглед на кризата в японския тим резултатът, постигнат през миналия уикенд, бе приет с оптимизъм и надежда за оставащите четири кръга до края на състезателната година.

Следващият старт, четиринайсети за сезон 2007, е само седмица след надпреварата на „Монца“. Въпреки краткото време за подготовка обаче отборите нямат причини за притеснение, тъй като през юли получиха възможност да тестват новата конфигурация на „Спа“ по време на колективните тестове.

Дженсън Бътън

„Спа“ е една от любимите ми писти. Изключително съм щастлив от факта, че отново е в календара на Формула 1. „Спа“ е чисто „пилотска“ писта, на която трябва да демонстрираш непрестанно уменията си и нагласата спрямо самото състезание. Единственото съоръжение, което до известна степен се доближава до нея, е може би „Сузука“ в Япония. Трасето е плавно променящо се и е предпоставка за поддържане на добър ритъм. Възможност за изпреварване има в края на изкачването на възвишението в завоя „Ле Комб“. Вероятно с добавянето на новия шикан ще се отвори още един удачен за атака сектор – при първия завой „Ла Сурс“. Най-голямото предизвикателство е двойният ляв завой „Пуон“. Правилното му изписване е от голямо значение за добър резултат. На „Монца“ се представихме на ниво и спечелихме точка, макар и само една. Трябва да бъдем реалисти относно прогнозите за предстоящия старт на „Спа“. Изискванията към болидите вероятно ще са много по-различни от тези, които бяха налице по време на тестовете през юли. Вярвам обаче, че подобренията, които направихме в автомобила ще окажат влияние върху представянето ни.

Рубенс Барикело

Пистата „Спа“ е едно от най-любимите места на всеки един пилот. Усещането да си зад волана на автомобил от Формула 1 на нея е страхотно. След едногодишна пауза се завръщаме отново тук. Модификацията в конфигурацията на трасето е стъпка напред по отношение на сигурността. Най-интересният аспект на „Спа“ са постоянно променящите се атмосферни условия. Допълнителен плюс са множеството възможности за изпреварване, които гарантират интересно състезание. Тестовете през юли не преминаха особено успешно за нашия тим. Оттогава насам обаче постепенно вдигаме темпото, като на „Монца“ резултатът бе наяве. Потегляме към „Спа“ с позитивна нагласа и надежда за едно добро състезание.

Шухей Накамото, технически директор

За всеки от нас бе огромно удоволствие да наблюдава прогреса на RA107 по време на Гран при на Италия. По отношение на предстоящия старт в Белгия мисля, че ще ни бъде по-трудно, тъй като „Спа“ изисква по-високи нива на аеродинамично притискане спрямо „Монца“. Аеродинамичната стабилност при високи скорости е от основно значение за добрите резултати на тази писта. Чака ни много работа по отношение на корекциите, които трябва да направим след тестовете тук през юли. Естествено целта ни е отново да сме в зоната на точките. Ще разчитаме на прецизна стратегия, за да използваме в максимална степен доброто темпо, което имаме в момента и за да се справим с жестоката конкуренция в средата на колоната.

Коментари
comments powered by Disqus