Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Главният тестови пилот на Toyota загина при катастрофа

24.06.2010 10:44 1
1
2571876162
Туит

Главният тестови пилот на Toyota Хирому Нарусе загина след инцидент в околностите на пистата „Нюрбургринг“. 67-годишният японец е карал Lexus LFA Nurburgring Edition, когато е катастрофирал с друг тестови автомобила – пета серия на BMW.

Фаталният инцидент се е случил на магистрала 410, като в тази част ограничението на скоростта е било 100 км/ч. Все още не е ясно каква е причината за катастрофата, но Нарусе, както и неговият спътник, са загинали на място. Двамата тестови пилоти на BMW, 33 и 34-годишни, са оцелели, но единият е с опасност за живота.

Нарусе започва работа в Toyota още през 1963 г., когато се присъединява към департамента за оценка на автомобилите и инженеринг. Той има огромна заслуга за развитието на Toyota 7 и 2000GT, както и на суперавтомобила Lexus LFA. Бил е тим-шеф на Gazoo Racing и личен шофьор на Акио Тойода, изпълнителният директор на Toyota Motor Corporation.

Коментари

анонимен
Жалко, много лоша си направиха също! RIP!

comments powered by Disqus