Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GM орязва европейското производство с една четвърт

18.11.2009 12:10
Туит
GM орязва европейското производство с една четвърт

Компанията ще съкращава работници там, където получи най-малко държавна помощ.

Американският гигант General Motors планира да намали производствения капацитет на европейските си марки Opel и Vauxhall с 20-25 процента, което ще бъде съпътствано със съкращаването на 9-10 хиляди работници. Компанията ясно намекна, че ще прецени в кои държави да са най-тежките съкращения според готовността на съответните правителства да й предоставят финансова помощ.

Ник Райли, който временно заема поста главен изпълнителен директор на Opel, потвърди, че преговорите с правителствата трябва да приключат до три седмици, а планът за преструктуриране ще започне да действа до края на годината.

GM се нуждае от минимум 3.3 млрд. евро за преструктурирането на Opel и разработването на нови продукти.

Райли вече проведе разговори за евентуални помощи с британския финансов министър Питър Манделсън. Преди това подобни теми бяха обсъждани и с правителствата на Белгия и Полша, където компанията също има заводи. Следващата спирка от обиколката на Райли е Испания.

Европейските поделения на GM отчетоха около 400 млн. щ. долара загуба за третата четвърт на годината.

Коментари
comments powered by Disqus