Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GM отчете: Продажбите на Opel в Европа с 3% повече през 2014 г.

07.01.2015 15:14
Туит
GM отчете: Продажбите на Opel в Европа с 3% повече през 2014 г.

Компанията изтегля своята марка Chevrolet от Стария континент до края на тази година

Европейските марки на General Motors - Opel и Vauxhall, регистрират ръст на продажбите си с 3% на Стария континент през миналата година до 1,08 милиона автомобила, оповести  компанията днес.

Пазарният дял на Opel и Vauxhall в региона е нараснал с 0,1%  пункта до 5,74%, което е най-високото ниво от 2011 г. насам, съобщиха от компанията. Автомобилният производител планира да постигне пазарен дял от 8% в Европа до 2022.

В началото на 2013 г. General Motors подчерта своя ангажимент да подкрепи европейския пазар, като обяви инвестиции в размер на 4 милиарда евро за финансиране на 23 нови автомобила и 13 нови двигателя.
GM иска да достигне нулева рентабилност в Европа до средата на десетилетието. Компанията изтегля своята марка Chevrolet от Европа до края на тази година в опит да помогне на марките Opel и Vauxhall да завоюват по-голям пазарен дял.

Opel продължава моделната си офанзива и през тази година с новия компактен модел Corsa, най-продавания на автомобилния производител, който пристига при дилърите по-късно този месец. Новият мъник Karl ще бъде лансиран през лятото, а новият компактен Opel Astra ще се появи в края на годината.

Коментари
comments powered by Disqus