Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GM ще прави нови малолитражни двигатели

13.10.2011 12:42
Туит

GM подготвя нова фамилия Ecotec двигатели. Серийното им производство трябва да стартира „в средата на десетилетието“.

Те са предназначени за глобалните модели на компанията и ще гарантират на бъдещите й клиенти „по-голяма икономия, по-високо качество, по-добра динамика и намалени емисии на въглероден диоксид“.

Новата фамилия ще използва архитектура с три и четири цилиндъра и ще залага на типичните за даунсайзинг процеса технологии - „олекотена конструкция, директно впръскване и принудително пълнене с турбокомпресор“, и ще бъдат съвместими с алтернативните на бензина и дизела горива. Специално внимание ще бъде отделено също на паразитните шумове, вибрациите и грубата работа, които по настоящем характеризират малолитражните мотори.

Производството на новите двигатели ще започне в средата на настоящото десетилетие. В края му от GM очакват реализация на повече от два милиона годишно. За тези оптимистични цифри ще съдействат Shanghai Automotive Industry Corp. (SAIC), Shanghai General Motors (SGM) и Pan Asia Technical Automotive Center (PATAC), които са партньори на GM по проекта.

Коментари
comments powered by Disqus