Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GMC Denali XT: The Masterplan

04.02.2008 08:02
Туит

Месец след представянето на футуристичния Toyota A-BAT американският гигант General Motors демонстрира своя технологичен потенциал, показвайки аналогичен хибриден пикап. Автомобилът с дължина 5,21 метра разполага със самоносеща каросерия и междуосно разстояние от 3,13 м.

Хибридната система, която Denali XT използва, всъщност е разработена в сътрудничество с Daimler и BMW. Под предния капак работи 4,9-литров V8, оборудван с директно впръскване, който може да изключва четири от цилиндрите, за да пести гориво. Задвижващият агрегат е пригоден да работи с обикновен бензин и с биоетанол (Е85) - това го прави един от първите двигатели с директно впръскване, които преобразуват в кинетична енергия както бензин, така и етанол.

Платформата на XT (Zeta) е заимствана от Holden VE Commodore Sportwagon, а всяко от четирите колела притежава независимо окачване, чиито клиренс позволява регулиране. В случай че посетителите на автосалона в Чикаго харесат концепцията, GM вероятно ще предприеме стъпки за серийното и производство.

Коментари
comments powered by Disqus