Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

„Горещите” версии на Peugeot 308 GT вече на пазара

26.01.2015 10:21
Туит

Външните разлики от стандартната версия са доста малко

През есента на миналата година по време на автомобилното изложение в Париж бяха представени „горещите” версии на хечбека и комбито Peugeot 308, които получиха добавка  GT. Тогава обаче не беше показана пълна техническа информация за новите автомобили.

Преди няколко дни, в навечерието на старта на продажбите в Европа, французите разкриват вече всички детайли. Външните разлики от стандартната версия са доста малко: двата накрайника на изпускателната система, LED светлините в базовото оборудване, както и емблемата с лъва върху радиаторната решетка.

За намаляване на центъра на тежестта и за подобряване на управлението на „триста и осем” клиренсът е намален със 7 мм отпред и 10 мм в задната част.
Салонът на „горещите модификации  по същество не се различава от нормалната версия на Peugeot 308.

Нека да припомним, че Peugeot 308 GT ще се предлага с два двигателя по избор: един бензинов с работен обем 1,6 литра, генериращ 205 к.с. и 285 Нм, както и един дизелов агрегат с мощност 180 конски сили (400 Нм). Първият е куплиран с шестстепенна механична трансмисия, а вторият - с шестстепенна автоматична предавателна кутия. Комбито може да бъде оборудвано само с дизелов двигател. Бензиновият хечбек ускорява от нула до 100 км / ч за 8,4 секунди, а дизелът - по-бавно с 0,2 секунди. Производителят твърди се, че средният разход на гориво е съответно 4,6 литра и 3,3 литра на 100 км.

Коментари
comments powered by Disqus