Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Готвят нова трансмисия за Volkswagen Golf R

22.05.2014 14:38
Туит
Готвят нова трансмисия за Volkswagen Golf R

Десетстепенната DSG кутия в момента е в процес на разработка

Производството на серийния Golf R с 400 коня под капака е отложено. Инженерите на Volkswagen не могат да подберат трансмисия,, която да работи при въртящ момент от 450 Нм. По-скоро в автомобила ще бъде монтирана 10-степенна DSG кутия, която в момента е в процес на разработка.

Става дума за модификацията, построена на базата на седмото поколение  Golf R. Автомобилът с двойно задвижване получи двигател с мощност от 400 конски сили, докато стандартната версия на хечбека е оборудвана с 2,0-литров агрегат и 300 к.с. Допълнителните 100 конски сили се дължат на нова турбина и допълнителни пренастройки на блока за управление.
Известно е, че Volkswagen работи над десетстепенна роботизирана трансмисия DSG. Новата предавателна кутия ще се появи в автомобилите на марката през в 2016 г. и това ще доведе до значително намаляване на емисиите на СО2.

Новата трансмисия, както подчертават от компанията, ще бъде значително по-ефективна, отколкото шест- и седемстепенните роботизирани DSG кутии и ще издържа до въртящ момент от 500 Нм.

Коментари
comments powered by Disqus