Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GP2: Льоб последен, Арабаджиев предпоследен на Херес

08.10.2009 20:39
Туит

На пистата „Херес” завърши тридневният следсезонен тест на отборите в шампионата от сериите GP2. Най-бърз в първия ден бе Давиде Валсеки, във втория Гиедо ван дер Гарде, а в третия Маркус Ериксон.

Всичките 13 отбора от сериите GP, които през изминалия сезон взеха участие в шампионата на ФИА, бяха на „Херес” за изпитанията, на които повечето от тях тестваха нови пилоти. В първите два дни времето бе слънчево и топло. Това помогна в най-голяма степен на опитните пилоти, които имат вече зад гърба си сезон или два в шампионата и познават настояшата комбинация от втората генерация на шаситата на Dallara за този шампионат и двигателите Renault. Ето защо не бе изненада най-доброто време на Валсеки, следван от Ролдан Родригес, но третият резултат на Жул Бианки от Франция и шестата позиция на Кристиян Виторис от Германия определено привлякоха вниманието към пилотите идващи от евросериите Формула 3.

Във втория ден на изпитанията най-бърз бе Гиедо ван дер Гарде с автомобил на вицешампионите от Barwa Addax. След него се наредиха Алберто Валерио, Камуи Кобаяши и Жером Д`Амброзио, като този път Виторис бе най-бързият от новаците, без състезателен опит в сериите. Във втория ден приятно впечатление с отлични времена направиха трима британци: Оливър Търви (седми), Сам Бърд (девети) и Джеймс Джейкс (десети). В този ден на пистата се появи и българският пилот Владимир Арабаджиев, който тества с отбора на DPR. Времето на Владо бе предпоследно от общо 25 пилоти на пистата и най-добрата му обиколка бе с 3,225 сек. по-слаба от най-бързата в сесията на Ван дер Гарде.

Третият и последен тестови ден на „Херес” бе белязан от появата на световният шампион на рали Себастиен Льоб в бокса на DPR. Петкратният световен първенец не впечатли с блестящо каране, като това на предсезонния тест в началото на годината с автомобил от Формула 1. Льоб определено не се чувстваше комфортно в болида и логично даде последно време на 2,144 сек. от най-бързата обиколка на шведа Маркус Ериксон, който караше шампионския болид на Нико Хюлкенберг (ART) от сезон 2009.

Този ден Владимир Арабаджиев не бе в един бокс със световния шампион на рали, а тестваше за тима на Piquet GP. Във втория си ден на „Херес” българинът бе по-бърз от предишния, но отново остана предпоследен в крайното подреждане, като бе по-бърз единствено от Льоб, а изоставането му от Ериксон бе 2,089 сек.

След този тест всички отбори с изключение на Racing Engineering заминават за Абу Даби, където към тях ще се присъедини малайзийският Meritus за началото на третия сезон на азиатските серии GP2. С тима на Trident Racing в този шампионат ще кара и Пламен Кралев, а предсезонния тест е на 23 и 24 октомври на пистата „Яс Марина”.

Коментари
comments powered by Disqus