Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GP2: Малдонадо отново най-бърз

25.03.2010 06:42
Туит

Пастор Малдонадо запази бързината си и във втория ден на предсезонните тестове на сериите GP2 на френската писта „Пол Рикар” и даде най-добро време. Владимир Арабаджиев е петнайсети.

Малдонадо (Rapax) официално подписа с отбора, за който в азиатските серии кара българина Арабаджиев, едва в началото на тази седмица. Оказва се обаче, че комбинацията между венецуелеца и бившия тим на семейство Пикет е учудващо сполучлива и Пастор дава отлични времена и задава темпото. През миналия сезон Rapax далеч не беше отбор, с който трябваше останалите да се съобразяват, но ето че сега това ще се промени.

Малдонадо записа най-бързата си обиколка в заключителната част на втората сесия и измести от първото място Дани Клос от екипа на Racing Engineering. Разликата между двамата е по-малко от 0,1 сек., а между първия и последния във втората сесия е 1,3 сек., което е показателно за нивото на конкуренция в сериите GP2.

Владимир Арабаджиев остана последен в първата сесия сутринта, но в следобедните изпитания показа много по-добро темпо и въпреки че отново бе зад своя съотборник Алберто Валерио, изоставането му от него е само 0,071 сек. Пловдивчанинът остана петнайсети във втората сесия от общо двадесет и двама пилоти. Той обаче демонстрира потенциал и развитие след общо четири тестови сесии с автомобил, който е нов за него – болидите в азиатските серии GP2 са предишната версия на сегашните Dallara, използвани в основните серии.

Общият предсезонен тест на пилотите от сериите GP2 на пистата „Пол Рикар” завършва на 25 март.

Коментари
comments powered by Disqus