Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GQbyCITROEN: Играчка за мъже

05.03.2010 13:23
Туит

Дизайнерският екип на Ctroen явно е доста продуктивен, тъй като в Женева дебютира не само студията SURVOLT, а и GQbyCITROËN. Моделът е подготвен от френските специалисти специално за британското списание GQ.

За външния дизайн на GQbyCITROËN е отговорен Марк Лойд, чието дело е DS3. Творческият директор на E.Tautz Патрик Грант е автора на салона, а цялостната концепция е на главния редактор на GQ Дилан Джоунс. Резултатът от съвместната им работа е повече от впечатляващ, но за съжаление от Citroen не планират аналогичен сериен продукт.

Под капака на GQbyCITROËN работи плъгин хибридна система. Информацията за нея обаче е твърде оскъдна – ДВГ с работен обем от 1,6 литра, ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди и емисии CO2 – под 80 г/км.

Коментари
comments powered by Disqus