Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Абу Даби: Сходни стратегии за пилотите в челото

31.10.2009 19:05 1
1
2571862976
Туит
Гран при на Абу Даби: Сходни стратегии за пилотите в челото

ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта за Голямата награда на Абу Даби. Спечелилият полпозишън Люис Хамилтън (McLaren) ще посети бокса две обиколки по-рано спрямо втория Себастиан Фетел (Red Bull).

Болидът на британеца тежи 658.5 кг заедно с пилота и горивото, докато този на Фетел – 663 кг. Средният разход за една обиколка на „Яс Марина” варира около 2.43 килограма, което означава, че двамата ще посетят за първи път бокса с разлика от два тура. Третият Марк Уебър е със сходна стратегия, като по всяка вероятност ще спира в промеждутъка между техните два пита.

Най-агресивна ще бъде стратегията на Brawn GP, макар че разликите между пилотите в челото не са особено съществени. Болидът на Рубенс Барикело тежи 655 кг, а на световният шампион Дженсън Бътън – 657 кг. Роберт Кубица също ще заложи на кратък първи стинт.

Renault ще се опита да компенсира слабото представяне на Фернандо Алонсо (708,3 кг)и Ромен Грожан (710,8 кг) с много дълга първа серия или директно с едно спиране в зависимост от развоя на състезанието.

 

 пилот  отбор  кг
 1. Л. Хамилтън  McLaren-Mercedes  658.5
 2. С. Фетел  Red Bull-Renault  663.0
 3. М. Уебър  Red Bull-Renault  660.0
 4. Р. Барикело  Brawn GP  655.0
 5. Дж. Бътън  Brawn GP  657.0
 6. Я. Трули  Toyota  661.0
 7. Р. Кубица  BMW Sauber  654.5
 8. Н. Хайдфелд  BMW Sauber  664.0
 9. Н. Розберг  Williams-Toyota  665.0
 10. С. Буеми  Toro Rosso-Ferrari  661.5
 11. К. Райконен  Ferrari  692.0
 12. К. Кобаяши  Toyota  694.3
 13. Х. Ковалайнен*
 McLaren-Mercedes  697.0
 14. К. Накаджима  Williams-Toyota  704.0
 15. Х. Алгерсуари  Toro Rosso-Ferrari  696.5
 16. Ф. Алонсо  Renault  708.3
 17. В. Лиуци  Force India-Mercedes  695.0
 18. А. Сутил  Force India-Mercedes  696.0
 19. Р. Грожан  Renault  710.8
 20. Дж. Фисикела  Ferrari  692.5

 

* Ковалайнен е наказан с пет места назад заради непланирана смяна на скоростната кутия

Коментари

Вини
Имате грешка AMS, Хейки Ковалайнен ще стартира с 5 места назад, заради смяна на трансмисията.

comments powered by Disqus