Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Австралия: Red Bull отвя конкуренцията в първата тренировка

25.03.2011 05:12
Туит

Red Bull доминира тотално в първата свободна тренировка за Гран при на Австралия, като изведе Марк Уебър на първа позиция с три десети аванс спрямо втория Себастиан Фетел.

Прогнозите, че Red Bull ще разполага с най-бързия автомобил в началото на сезона се оправдаха напълно, след като Марк Уебър завърши на близо секунда пред третия Фернандо Алонсо, а Себастиан Фетел – на шест десети.

Първи на пистата за сезон 2011 излезе тестовият пилот на Force India Нико Хюлкенберг, но първият запомнящ се момент от сутрешната тренировка дойде броени секунди по-късно, когато Карун Чандок (Lotus) изгуби контрол над своя автомобил в трети завой и се озова в предпазните заграждения. Това провали тотално подготовката на индиеца, който преди броени дни подписа с екипа на Тони Ферандес, но за щастие не се отрази по никакъв начин върху работата на останалите пилоти, тъй като автомобилът на индиецът бе отстранен много бързо от зоната за сигурност.

Фелипе Маса (Ferrari) стана първият от водещите пилоти, който записа обиколка за време, което се случи малко преди сесията да бъде преполовена. Бразилецът обаче съвсем не се чувстваше комфортно в своя автомобил и още на следващия тур се озова в зоната за сигурност на трети завой макар и без сериозни последици за автомобила.

Впоследствие Марк Уебър и Себастиан Фетел започнаха да си разменят бързите обиколки, като за кратко в челото място намери и Люис Хамилтън (McLaren). Фернандо Алонсо също демонстрира добро темпо и единайсет минути преди края излезе на втора позиция. Само 10 хилядни не му достигнаха, за да мине пред лидера Фетел, но много бързо пилотите на Red Bull отказаха испанеца. Първо Уебър записа най-бърза обиколка, а три минути преди финала световният шампион подобри неговия резултат с три десети. Марк обаче остана на пистата за още един тур, който завърши успоредно с карирания флаг и си върна челната позиция.

Фернандо Алонсо трябваше да се задоволи с третото място, а на четири десети зад него остана Нико Розберг (Mercedes GP). Отлично темпо демонстрира Рубенс Барикело, извел Williams на пета позиция. Двамата пилоти на McLaren Дженсън Бътън и Люис Хамилтън пък оправдаха прогнозите за сериозното изоставане в развитието на MP4-26 с шесто и седмо време. Челната десетка допълниха Михаел Шумахер (Mercedes GP), Камуи Кобаяши (Sauber) и Виталий Петров (Renault).

Любопитен факт около първата свободна тренировка за сезона е, че новият автомобил на HRT отново не се появи на пистата. Причината за това е, че механиците на тима така и не можаха да завършат работата по F111, въпреки че не спряха да се трудят по него през цялата нощ, което от 2011 г. е извън правилата. Всеки тим обаче ще има право на четири изключения за своеобразния „вечерен час”, така че ФИА няма да санкционира HRT.

Втората свободна тренировка за Гран при на Австралия стартира в 7:30 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus