Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Австралия: Шумахер излезе начело след втората тренировка

16.03.2012 09:04
Туит

Михаел Шумахер изведе екипа на Mercedes в челото на класирането, след като с финалната си бърза обиколка изпревари Нико Хюлкенберг (Force India). Челната тройка допълни Серхио Перес (Sauber).

Половин час преди началото на втората тренировка над „Албърт парк” се изля проливен дъжд, който за щастие спря преди старта. Близо час обаче бе нужно на трасето, за да започне да изсъхва и пилотите да заменят интермедиа гумите със сликове. Именно в този момент започна същинската битка, на която Серхио Перес постави началото с 1:37.189.

Постепенно времената започнаха да се подобряват, като първо Себастиан Фетел (Red Bull), а впоследствие Ромен Грожан (Renault), Фелипе Маса (Ferrari), Пол ди Реста (Force India) и Михаел Шумахер оглавяваха класирането. Пет минути преди края на сесията обаче Нико Хюлкенберг се възползва от меките гуми на Pirelli, за да стане първият пилот, слязъл под границата от 1:30.

Следващото постижение на германеца бе още по-добро – 1:29.292. Последната дума обаче имаше Михаел Шумахер, който спря хронометрите на 1:29.183 и изведе екипа на Mercedes начело. Неговият резултат е по-слаб от този на Дженсън Бътън (McLaren) от сутринта, но времената от двете тренировки не могат да се сравняват заради различните условия на пистата.

Серхио Перес остана само на седем хилядни зад Хюлкенберг, което му отреди третото място, а неговият съотборник в екипа на Sauber даде пето време, въпреки че в края на последната си бърза обиколка се измъкна на косъм от това да се разбие в загражденията на старт-финалната права. По подобие на сутрешната сесия Фернандо Алонсо завърши четвърти, но той бе един от малкото пилоти, които не тестваха меките гуми на Pirelli и записа най-добрия си резултат със средните.

Доброто представяне на Force India бе потвърдено от шестото място на Пол ди Реста, който изпревари с половин десета Фелипе Маса. Изненадващо силен резултат записа и отборът на Caterham, след като Хейки Ковалайнен завърши тренировката на осма позиция, а Виталий Петров – на тринайсета. В един момент финалндецът дори се движеше трети.

Red Bull пък отново предпочете да не показва истинската скорост, с която разполага RB8. Себастиан Фетел остана зад деветия Нико Розберг (Mercedes), а Марк Уебър завърши единайсети, на една десета от своя съотборник, като зад него изненадващо се озова Тимо Глок.

Marussia имаше повод за радост благодарение на отличното темпо на германеца, което определено не може да се каже за HRT. Нараин Картикеян пак спря на пистата, макар и в самия край на сесията, а Педро де ла Роса направи само една инсталационна обиколка, след което се прибра в бокса заради проблем със сервото.

Третата свободна тренировка е в събота от 05:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus