Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Австралия: Williams поведе колоната

27.03.2009 05:54
Туит

Нико Розберг и Williams поднесоха най-голямата изненада в падока тази сутрин, реализирайки най-бързата обиколка в първата тренировка за Гран при на Австралия. Резултатът на германеца - 1:26.687, е с една десета по-добър от този, с който Хамилтън спечели полпозишъна на „Албърт Парк” миналата година.

Съотборникът на Розберг Казуки Накаджима направи изненадата пълна, след като във финалните минути на сесията се изкачи на втора позиция. И двамата пилоти на Williams направиха най-бързите си обиколки с по-твърдия комплект гуми.

В челната тройка място намери и Кими Райконен (Ferrari). Световният шампион за 2007 година доминира през по-голяма част от сесията, като най-голяма съпротива преди решителния удар на Williams му оказаха пилотите на Brawn GP Дженсън Бътън и Рубенс Барикело, завършили тренировката съответно на четвърта и шеста позиция.

Сезон 2009 във Формула 1 започна далеч по-тихо от очакваното. Изминаха близо трийсет минути от сесията преди пилотите да стартират програмите си, като причината за това е, че новият правилник изисква от всеки състезател да използва максимум осем двигателя на сезон и отборите са длъжни да пазят ресурса на 2,4-литровите V8.

Райконен първи от лидерите даде заявка и спря хронометрите на 1:28.458 минути. Изненадващо неговият сънародник Хейки Ковалайнен излезе начело след 50-ата минута, въпреки че всички бяха отписали McLaren заради слабите резултати на MP4-24 по време на предсезонната подготовка.

Ковалайнен така и не можа да се зарадва на постижението си, тъй като първо Барикело окупира челото, а впоследствие Райконен, който премина към мекия комплект гуми, спря хронометрите на 1:26.750. През по-голямата част от сесията Нико Розберг се движеше между първите шест, но в края й изненада финландеца и оглави класирането. Накаджима завърши щурма на Williams с втори резултат, а Райконен се смъкна на трета позиция. Барикело, Ковалайнен и Бътън допълниха първата шестица.

Фелипе Маса (Ferrari) завърши седми, въпреки че бе на крачка от катастрофата при едно от спиранията за 14-и завой. Тимо Глок (Toyota), Адриан Сутил (Force India) и Фернандо Алонсо (Renault) също намериха място в челната десетка.

Хамилтън, който остана едва 16-и, бе един от пилотите, които опитаха зоните за сигурност на австралийската писта тази сутрин. Нелсиньо Пикет (Renault) пък се завъртя на първия завой, а Казуки Накаджима спука гума. Повреда в хидравликата на Red Bull RB5 ограничи програмата на Себастиан Фетел до четири обиколки, а неговият съотборник Марк Уебър имаше проблеми с уплътнителите на скоростната кутия и направи само седем тура.

Коментари
comments powered by Disqus