Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Белгия: Алонсо с най-добро време следобед

05.09.2008 16:17
Туит

Фернандо Алонсо даде най-добро време във втората тренировка за Гран при на Белгия. Пилотът на Renault излезе начело три минути преди края на сесията с резултат 1:48.454, като до финала на позволените 90 нито един от лидерите не можа да подобри постижението му.

Най-бързият по време на сутрешната сесия Фелипе Маса (Ferrari) остана на 50 хилядни зад испанеца, а Хейки Ковалайнен допълни челната тройка. Неговият съотборник в екипа на  McLaren Люис Хамилтън завърши четвърти, а Кими Райконен (Ferrari) допълни челната петица.

Люис Хамилтън (McLaren) излезе начело след първите няколко обиколки с резултат 1:48.805, подобрявайки постижението на Маса с 33 хилядни. В този момент над „Спа” започна да ръми, а впоследствие дъжът се засили, което принуди пилотите да прекарат следващите 35 минути в бокса. Марк Уебър избра да остане на пистата, но до момента, в който се завъртя на „Риваж” и се удари в предпазните бариери.

Дъждът отмина бързо и половин час преди финала пилотите отново излязоха на трасето. Хлъзгавата писта обаче стана причина за серия инциденти. Кими Райконен (Ferrari) пострада първи, след като се завъртя в деветия завой и се озова в бариерите. Ударът остави неговият автомобил без задно крило, но и намокри допълнително трасето в зоната на инцидента. В капана попадна Джанкарло Фисикела, който катастрофира на същото място и стана причина за появата на червения флаг.

Малко преди принудителното спиране на сесията и Алонсо посети за кратко чакъла на „Ставело”. В този момент стана ясно, че пистата не е подходяща за сухи гуми, като дори и след подновяването на тренировката имаше предпоставки за инциденти. Нелсиньо Пикет (Renault) нагледно демонстрира това със завъртане на същото място, където пострада и Райконен. Бразилецът удари задната част на автомобила си, но се прибра без проблеми в бокса.

Във финалните минути на сесията времената започнаха да се подобряват. Нико Розберг (Williams) първи даде сигнал за това, след като от средата на таблицата се придвижи на шесто място. Междувременно Хейки Ковалайнен излезе начело, подобрявайки с 0.015 резултата на Хамилтън. Доминацията на McLaren обаче бе твърде кратка. Алонсо спря хронометрите на 1:48.454 минути и завърши с най-добро време, въпреки че бе един от малкото пилоти, които в този момент от тренировката използваха твърдия комплект гуми на Bridgestone.

Маса бе на крачка от това да измести Алонсо от челото, но остана на 50 хилядни зад него, като междувременно отново започна да ръми.

На шеста позиция, зад Алонсо и групата на лидерите, завърши Нико Розберг. Със седмия си резултат Себастиан Фетел отново демонстрира потенциала на Toro Rosso, а осмото място зае Адриан Сутил (Force India) след прекрасна финална обиколка.

Ярно Трули (Toyota) и Ник Хайдфелд (BMW) допълниха челната десетка. Единайсетият Роберт Кубица (BMW) отново имаше проблеми, след като в края на сесията, когато пилотите симулираха стартова процедура, неговият автомобил загасна.

Коментари
comments powered by Disqus