Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Белгия: Барикело с най-къса първа серия

30.08.2009 02:31
Туит
Гран при на Белгия: Барикело с най-къса първа серия

ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта на белгийската Гран при. Четвъртият Рубенс Барикело (Brawn GP) ще влиза най-рано в бокса, а спечелилият полпозишън Джанкарло Фисикела (Force India) ще го последва една или две обиколки по-късно.

Най-консервативни са стратегиите на последните трима в челната десетка – Себастиан Фетел (662,5 кг) и Марк Уебър (658 кг) от Red Bull и пилотът на Williams Нико Розберг (670 кг).

Фисикела има уникалната възможност да спечели първата победа за Force India, но с оглед на това, че отборът на Виджей Маля все още няма отбелязана точка във Формула 1 и че италианецът ще спира рано в бокса, финал сред първите осем е много по-реалистична цел.

Отличен шанс да се борят за победата имат вторият Ярно Трули (656,5 кг) и третият Ник Хайдфелд (655 кг), които ще разчитат на значително по-дълъг първи стинт от този на Фисикела.

По традиция пилотите в дъното на колоната ще стартират с пълни резервоари, което утре ще им даде възможност да избират между стратегия с едно или две спирания в бокса в зависимост от развоя на надпреварата.

 

 пилот  отбор  кг
 1. Дж. Фисикела  Force India-Mercedes  648.0
 2. Я. Трули
 Toyota  656.5
 3. Н. Хайдфелд
 BMW Sauber  655.0
 4. Р. Барикело  Brawn GP  644.5
 5. Р. Кубица  BMW Sauber  649.0
 6. К. Райконен  Ferrari  655.0
 7. Т. Глок  Toyota  648.5
 8. С. Фетел  Red Bull-Renault  662.5
 9. М. Уебър  Red Bull-Renault  658.0
 10. Н. Розберг  Williams-Toyota
 670.0
 11. А. Сутил  Force India-Mercedes  678.5
 12. Л. Хамилтън
 McLaren-Mercedes  693.5
 13. Ф. Алонсо  Renault  684.4
 14. Дж. Бътън
 Brawn GP  694.2
 15. Х. Ковалайнен  McLaren-Mercedes  697.0
 16. С. Буеми  Toro Rosso-Ferrari  685.0
 17. Х. Алгерсуари  Toro Rosso-Ferrari
 704.5
 18. К. Накаджима  Williams-Toyota  706.1
 19. Р. Грожан  Renault  704.7
 20. Л. Бадоер
 Ferrari
 691.5
Коментари
comments powered by Disqus