Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Белгия: Ferrari отново в челото

15.09.2007 13:09
Туит

Ferrari доминира в третата последна тренировка на пистата “Спа-Франкоршан”. Кими Райконен регистрира най-бързата обиколка, изпреварвайки с 251 хилядни своя съотборник Фелипе Маса.

По всичко личеше, че Кими ще подобри постижението си, когато в края на сесията заложи на по-мекия комплект гуми. В първия сектор на пистата той даде най-добро време, но в останалите два не можа да запази темпото и бе принуден да се задоволи с резултата 1:46.137 минути, регистриран в началото на тренировката.

Маса също не можа да се възползва от предимството на по-мекия комплект на състезателната Bridgestone Potenza заради грешка в шикана “Бъс стоп”.

McLaren зае съответно трета и четвърта позиция. Фернандо Алонсо изостана на 0,370 секунди спрямо Райконен, но успя да изпревари съотборника си Хамилтън с близо три десети. Испанецът се включи в надпреварата малко по-късно от пилотите в челото и едва в края на сесията успя да подобри постижението на Люис.

Роберт Кубица не успя да запише време, тъй като по време на първата негова летяща обиколка от задницата на болида на BMW започнаха да излизат кълба дим. По всяка вероятност повредата е в двигателя, като при евентуална смяна на агрегата Кубица ще бъде наказан с десет места назад на старта в неделя.

През по-голямата част от сесията четиримата водещи пилоти поддържаха преднина от 1,6 секунди спрямо втория ешелон, но разликата бе стопена в края на 60-те минути. Петата позиция зае Хейки Ковалайнен, който бе с 9 десети по бавен от лидера Райконен. В челната десетка място намериха още Ярно Трули, Нико Розберг, Ник Хайдфелд, Ралф Шумахер и Марк Уебър.

Адриан Сутил заемаше престижната 13-а позиция благодарение на значително подобрената В-спецификация на болида на Spyker, но в последните няколко обиколки се смъкна на 18-о място. Неговият съотборник Сакон Ямамото също поддържаше обещаващо темпо (16-ти в средата на сесията), но преждевременно напусна подготовката след удар в предпазните заграждения на “Фан”. Вероятна причина за инцидента е механична повреда, а не пилотска грешка.

Гран при на Белгия – трета тренировка

1. К. Райконен Ferrari 1:46.137 17 об.
2. Ф. Маса Ferrari + 0.251 17 об.
3. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes + 0.370 10 об.
4. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes + 0.645 14 об.
5. Х. Ковалайнен Renault + 0.928 13 об.
6. Я. Трули Toyota + 1.081 11 об.
7. Н. Розберг Williams-Toyota + 1.114 16 об.
8. Н. Хайдфелд BMW Sauber + 1.222 16 об.
9. Р. Шумахер Toyota + 1.317 19 об.
10. М. Уебър Red Bull-Renault + 1.390 15 об.
11. Дж. Фисикела Renault + 1.427 16 об.
12. Дж. Бътън Honda + 1.630 18 об.
13. Д. Култард Red Bull-Renault + 1.669 10 об.
14. С. Фетел Toro Rosso-Ferrari + 1.701 19 об.
15. А. Вурц Williams-Toyota + 1.765 16 об.
16. Т. Сато Super Aguri-Honda + 1.992 16 об.
17. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari + 2.026 21 об.
18. А. Сутил Spyker-Ferrari + 2.211 18 об.
19. Р. Барикело Honda + 2.391 16 об.
20. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda + 2.818 16 об.
21. С. Ямамото Spyker-Ferrari + 3.042 14 об.
22. Р. Кубица BMW Sauber

Коментари
comments powered by Disqus